نقش موثر بانک ها در تشویق تولیدکنندگان و رونق اقتصادی

رییس شورای عالی جوانان اتاق بازرگانی اصفهان گفت: بانک به‌ عنوان ضلع دوم اقتصاد هر کشور نقش مؤثری در رونق اقتصادی و تشویق تولیدکنندگان دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا امیر کشانی در دیدار با مدیر امور بین‌الملل و  مدیر شعب بانک توسعه تعاون، تصریح کرد: بانک توسعه تعاون از بانک‌های فعال در عرصه تولید و تجارت است و جوانان اتاق بازرگانی آماده همکاری نزدیک با این بانک در بخش‌های سرمای در گردش تولید و بازرگانی‌اند.

مدیر امور بین‌الملل بانک توسعه تعاون در این نشست گفت:این بانک در استان اصفهان سه دایره ارزی دارد که دو دایره در مرکز استان به ارایه خدمت به فعالان اقتصادی است.

فیاض قائد افزود: این بانک دارای  ۲۰ دایره ارزی در کشور است و شرکت صرافی ارزی باهدف ارایه خدمات ارزی در کشورهای مختلف زیرمجموعه این بانک راه‌اندازی شده است.

وی تاکید کرد: خدمات ارزی این بانک توسط کارگزاری‌های خارجی در اکثر کشورها به فعالان اقتصادی ارایه می‌شود.

قائد خاطرنشان کرد: فایناس، منابع برای تولید، سرمایه در گردش، تسهیلات اعتباری ارزی و ریالی برای مشتریان این بانک  انجام می‌گیرد.

وی از گشایش اعتبارات اسنادی داخلی بین  بنگاه‌های اقتصادی توسط این بانک خبر داد.

مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان اصفهان در این نشست گفت: این بانک فعالیت  خود را از سال ۸۸ آغاز و با ۲۸ شعبه در استان و ۴۰۰ شعبه در کشور مشغول ارایه خدمات بانکی است.

رحمان نوروزی افزود:۸ درصد فعالیت بانکی و ۲۵ درصد خدمات ارزی استان  توسط این بانک انجام می‌شود.

کد خبر 313686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.