تابلوهای فرهنگ شهروندی ازدواج صحیح را به تصویر می کشد

دبیرکمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان گفت: در تابلوهای فرهنگ شهروندی نکات ازدواج مناسب به شهروندان گوشزد می شود.

سعید امامی در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در نیمه اول ماه جاری قرار بود تابلوهای فرهنگ شهروندی صرفه جویی مصرف آب را به شهروندان گوشزد کنند اما به دلیل برخی از مشکلات موضوع این تابلوها به نکات ازدواج مناسب اختصاص یافت.

وی افزود: در همین راستا در نیمه اول ماه جاری تابلوهای کمیته فرهنگ شهروندی در ۳۰۰ نقطه مناطق ۱۵ گانه شهر اصفهان با عنوان رعایت نکات ازدواج صحیح نصب و تذکرات منا سب را به جوانان و خانواده ها تذکر می دهد.

دبیر کمیته فرهنگی شهروندی با اشاره به اینکه ازدواج امری بسیار مهم و جدی است و باید به آن نگاه عمیق شود، گفت: تابلوهای فرهنگ شهروندی نیز نکات مهم ازدواج را به جوانان گوشزد میکنند تا جوانان در این مسیر آگاهانه قدم بردارند.

امامی گفت: همچنین کمیته فرهنگ روابط اجتماعی و خانواده نیز برنامه "به اتفاق خانواده" را در مناطق 15 گانه شهرداری اصفهان برگزار می کند.

وی با اشاره به اینکه طبق نظرسنجی های انجام شده تاثیرگذاری و بازخوردهای تابلوهای کمیته فرهنگ شهروندی از سایر تابلوهای تبلیغاتی بیشتر بوده است، ادامه دادتابلوهای تبلیغات شهری ۸۵ درصد بازدید کننده دارد و برروی بیش از ۶۰ درصد از شهروندان تاثیر گذار است.

کد خبر 313621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.