عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی خیانت به آرمان فلسطین است

دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین، با اشاره به تلاش برخی اعراب برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی گفت: عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی خیانت به آرمان فلسطین است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری ایمنا، حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رییس مجلس و دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین در دیدار با رمضان عبدالله دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین که در بیروت برگزار شد، اظهار داشت: حادثه مسجدالاقصی و کشتار مردم مظلوم فلسطین تبدیل به انتفاضه جدیدی شد که به وحشت و عقب نشینی نظامیان رژیم صهیونیستی انجامید.

وی افزود: این حادثه بار دیگر توجه به قدس و مسجد الاقصی را جلب کرد و اثبات کرد که مسئله سیاسی و دینی مسجدالاقصی نزد افکار عمومی جهان اسلام زنده است.

دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین  تصریح کرد: رژیم صهیونیستی امروز به عادی سازی روابط با کشورهای عربی نیازمند است و متاسفانه برخی رهبران عرب مدعی حمایت از فلسطین در این مسیر گام بر می دارند و این خیانت به آرمان مردم فلسطین است.

در این دیدار، رمضان عبدالله دبیرکل جهاد اسلامی ضمن قدردانی از حمایت های جمهوری اسلامی ایران از فلسطین اظهار داشت: جنایت اخیر صهیونیست ها در مسجدالاقصی آتش خشم و انتفاضه جدیدی را علیه تل آویو رقم زده است.

وی افزود: مقاومت، بدون وقفه به مبارزه خود برای بازگشت آوارگان و تشکیل کشور واحد فلسطین از بحر تا نهر ادامه خواهد داد.

عبدالله تصریح کرد: توجه ویژه امام خامنه ای در زنده نگهداشتن موضوع قدس، روحیه بخش و بی نظیر است؛ ما مقاومت را بهترین راه برای تحقق ارمان فلسطین می دانیم.

کد خبر 313535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.