خواستند پرسپولیسی‌ها باشند بقیه نبودند!

شهرآورد پُرحرف و حدیث و لغوشده پایتخت باعث تأخیر در برگزاری مراسم بهترین‌های فوتبال ایران و متعاقباً غیبت برخی از میهمانان شد.

به گزارش ایمنا، مراسم برترین‌های فوتبال ایران در فصل ۹۶-۹۵ در فاصله هفته‌های اول و دوم لیگ جدید برگزار شد. زمان نامناسب برگزاری این جشن مشکلاتی را به وجود آورد زیرا میهمانانی که ساکن تهران نبودند باید دست‌کم یک جلسه تمرینی خود را قربانی شرکت در آن می‌کردند. برخی مثل رشید مظاهری به کلی قید شرکت در مراسم را زدند و برخی دیگر مانند ساسان انصاری که خود را به برج میلاد رساندند در نهایت از کرده خود پشیمان شدند.

اما چرا مراسمی که در سال‌های گذشته چند روز مانده به شروع لیگ برگزار می‌شد امسال چند روز پس از آغاز مسابقات در دستور کار قرار گرفت؟

سازمان لیگ در توضیحی که در واکنش به انتقادها منتشر نموده تأکیده کرده که تأخیر در برگزاری این مراسم به آن دلیل بوده که تلاش شده است تا تقدیر از بهترین‌های فوتبال ایران زمانی صورت بگیرد که تمامی تیم‌ها در کشور حضور دارند. سازمان لیگ اشاره مهمی هم به شهرآورد برنامه‌ریزی شده آلمان کرده است. مسابقه‌ای که قرار بود در دهه سوم تیرماه برگزار شود اما در نهایت لغو شد. از آنجا که پرسپولیس در جشن بهترین‌های فصل ۹۶-۹۵ بیشترین جوایز را درو کرد غیبت احتمالی قرمزها مهم‌ترین علت تأخیر این مراسم بوده است به ویژه که همه تیم‌هایی که خارج کشور اردو زده بودند در روزهای منتهی به لیگ به کشور بازگشتند.

کد خبر 313525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.