امنیت و آرامش کشور نباید به بی تفاوتی تبدیل شود

نجف آباد- امام جمعه نجف آباد گفت: تمام دشمنان ایران همه توان خود را برای دشمنی به میدان آورده اند ولی با این وجود کشور در امنیتی بی نظیر به سر می برد. این آرامش نباید به بی تفاوتی و غفلت اقشار مختلف مردم و مسئولان در شرایط حساس کنونی منجر گردد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نجف آباد حجت الاسلام مصطفی حسناتی در جمع تعدادی از مدیران دستگاه های دولتی اظهارداشت: بدخواهان کشور، برای طراحی و اجرای توطئه های مختلف شب و روز ندارند و ما هم نباید در مقابل کسانی که تباهی نسل ها را هدف گرفته اند، خواب راحت داشته باشیم.

وی با اشاره به حدیثی از ائمه که در خانه با دشمن جنگیدن را فاقد عزت دانست و بیان داشت: مردم با تمام وجود و توان در صحنه هستند و مشکلات را تحمل می کنند ولی مسئولان نبایستی از آن ها عقب مانده و با طرح اختلافات خود در جمع های عمومی، زمینه ناراحتی و سست شدن شهروندان را فراهم کنند.

امام جمعه نجف آباد خاطر نشان کرد: تاکنون به لطف خدا، فداکاری مردم، وحدت مسئولان و در سایه رهنمودهای ولایت فقیه به پیروزی های بزرگی دست پیدا کرده ایم ولی باید دانست که مردم هر کجا صدای همدلی و وحدت مسئولان را شنیدند، حضور موثرتری پیدا کردند و در غیر آن دچار شک و ضعف شدند.

وی از یک ساعت کار مسئول وظیفه شناس به عنوان ارزشی بالاتر از ساعت ها عبادت یاد کرد و گفت: اگر امکان حل مشکلات مردم را نداریم، حداقل آن ها را تکریم کرده و چرایی فراهم نشدن امکان رفع آن را برایشان توجیه کنیم. مردم فهیم ما، خیلی خوب چنین مسائلی را درک می کنند.

حجت الاسلام حسناتی با اشاره به ترک طواف خانه خدا توسط برخی بزرگان جهت خدمت به مردم، اظهار داشت: تا آخرین دقیقه ای که مسئولیت داریم، باید خدمت کرد و بدانیم که یکی از مهم ترین امانت های بیت المال در نزد ما، وقت و انرژی کارمندان زیر دستِ ما است که در قبالش باید پاسخگو  باشیم.

وی در پایان اذعان داشت: داشتن مسئولیت در نظام اسلامی، یکی از بزرگترین نعمت ها و عدم شکر صحیح و عملی آن عذابی دردناک و خسارتی جبران ناپذیر است. /

کد خبر 313420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.