نامه ملی‌پوشان هندبال به وزیر ورزش: پذیرش استعفای رحیمی یعنی پایان هندبال

ملی‌پوشان هندبال ایران با ارسال نامه‌ای به وزیر ورزش و جوانان به استعفای علیرضا رحیمی از ریاست فدراسیون هندبال واکنش نشان دادند.

به گزارش ایمنا، علیرضا رحیمی که اسفندماه سال گذشته و با کسب اکثریت آرای اعضای مجمع انتخاباتی فدراسیون هندبال برای دومین بار سکان هدایت این فدراسیون را در دست گرفت، با گذشت تنها چند ماه از بازگشت به فدراسیون هندبال به دلیل آنچه مشکلات مالی و بدهی‌های فراوان فدراسیون ذکر شده، از سمت خود استعفا کرده است.
در واکنش به این موضوع، جمعی از ملی‌پوشان هندبال نامه‌ای به وزیر ورزش و جوانان نوشته‌اند که متن آن به شرح زیر است:
«جناب آقای دکتر سلطانی‌فر
مقام محترم وزارت ورزش و جوانان
با سلام و احترام
به استحضار می‌رساند متاسفانه در شرایطی که جامعه هندبال بعد از مدت‌ها بی‌ثباتی در مسیر آرامش و برنامه‌ریزی قرار گرفته بود و با تعامل مدیران، بازیکنان و سایر عوامل و انگیزه فراوان آنان، نور امیدی در حال تابش به این مجموعه بود، متاسفانه خبر استعفای آقای رحیمی، مدیر توانمند و دلسوز و شناخته شده، چه در داخل و چه در خارج از کشور، آب سردی بود بر پیکره جامعه هندبال، علل و عوامل این استعفاها بارها و بارها در رسانه‌ها اعلام شده که بی‌تردید خود حضرتعالی نیز در جریان قرار گرفته‌اید.
جناب آقای دکتر سلطانی‌فر
مستحضرید مدیری همچون آقای رحیمی با سابقه درخشان در مدیریت و جایگاه و کرسی‌های ویژه، ایشان در آسیا و جهان و وجاهت ایشان نزد مقامات کنفدراسیون آسیا و جهان بر کسی پوشیده نیست. پذیرش این استعفا یعنی پایان هندبال، رشته‌ای المپیکی و جذاب. ما بازیکنان تیم ملی مصرانه از حضرتعالی به عنوان متولی ورزش خواستار ورود قاطعانه به این موضوع هستیم. تصمیم اثرگذار حضرتعالی برای بازگرداندن آقای رحیمی می‌تواند نور امیدی به دل جوانان آینده‌دار باشد و می‌تواند ملی‌پوشان را که با ۱۱ لژیونر بالاترین تعداد لژیونرها در تمام رشته‌های ورزشی ایران را دارد کمک نموده تا حضور قدرتمندانه‌ای چون گذشته در مسابقه‌های آسیایی و جهانی داشته باشند.
به امید دستیابی به نتیجه‌ای مطلوب و سربلندی آن وزارت.»

کد خبر 313418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.