خوش‌خبر: رفتار عادل قابل‌بخشش نیست/ فدراسیون و کادرفنی از تصمیم ایگور حمایت می‌کنند

سرپرست تیم ملی والیبال ایران گفت: کنار گذاشتن عادل غلامی از تیم ملی والیبال بر اساس نظر ایگور کولاکوویچ است و فدراسیون و کادر فنی نیز از این تصمیم حمایت کامل می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، عادل غلامی و یکی از بازیکنان در تمرینات عصر روز گذشته (یکشنبه) تیم ملی والیبال ایران با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کردند که منجر به تذکر ایگور کولاکوویچ به هر دو بازیکن شد، اما عادل غلامی پیراهن خود را در آورد و محل تمرین تیم ملی را ترک کرد.
امیر خوش‌خبر بعد از نشست کادر فنی برای رسیدگی به این موضوع افزود: همانگونه که شب گذشته مقرر شده بود، برای رسیدگی به موضوع عادل غلامی و ترک اردو از سوی این بازیکن، صبح امروز (دوشنبه) کادر فنی دوباره تشکیل جلسه داد تا این موضوع را مجددا بررسی کند و تصمیم شتاب زده‎ای گرفته نشود.
وی تصریح کرد: در این نشست کولاکوویچ تاکید کرد که این بی‌نظمی قابل بخشش نیست و برای تداوم نظم و انضباط در تیم ملی والیبال باید برخورد جدی با این بازیکن شود.
سرپرست تیم ملی والیبال تاکید کرد: هر چند عادل غلامی یکی از بازیکنان خوش‌نام و تاثیرگذار تیم ملی است و تاکنون برای این تیم نیز زحمات زیادی کشیده‌ است، اما برای اینکه نیازمند نظم در تیم ملی هستیم، تصمیم به کنار گذاشتن عادل غلامی از تیم ملی گرفته شده است.
خوش‌خبر با بیان اینکه به یقین نبود این بازیکن شرایط تیم ملی را سخت خواهد کرد، گفت: تیم ملی والیبال رویدادهای مهمی پیش‌رو دارد و باید نتایج مطلوبی نیز کسب کند.
سرپرست تیم ملی والیبال تصریح کرد: این تصمیم ایگور کولاکوویچ است و شب گذشته این تصمیم را گرفته بود و نظر اکثر اعضای کادر فنی هم همین بود، اما نشست امروز برای بررسی بیشتر و همه‌جانبه و به دور از شتاب‌زدگی برگزار شد.
وی تاکید کرد: به هر حال تصمیم به کنار گذاشتن عادل غلامی از تیم ملی والیبال گرفته شده است و فدراسیون و کادر فنی تیم ملی نیز برای ایجاد نظم تیمی از این تصمیم حمایت کامل می‌کند. بنابراین با توجه به اینکه فردا برای برگزاری اردوی تدارکاتی و برگزاری بازی دوستانه به ترکیه خواهیم رفت، در صورت انجام هماهنگی‌های لازم علی شفیعی جایگزین عادل غلامی خواهد شد و در صورت قرارگیری در لیست ۱۴ نفره ایران در مسابقات والیبال انتخابی قهرمانی جهان تیم ملی را در اردبیل همراهی خواهد کرد.

کد خبر 313335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.