رئیسی را فردی کوشا و در مسیر خدمت به مردم می دانم

رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه نوشت: رئیسی را فردی کوشا و در مسیر خدمت به مردم می دانم و عملکرد وی پس از انتخابات شاهد گواه نادرستی اتهاماتی است که در آن زمان به وی زده می شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری ایمنا، سید مصطفی میرسلیم با انتشار یادداشتی در صفحه تلگرامی خود با اشاره به حواشی پیش آمده در ارتباط با برخی اخبار غیر رسمی منتسب به وی نوشت: عملکردی که در دوره پس از انتخابات از آقای رئیسی شاهدیم گواه نادرستی اتهاماتی است که در آن مقطع به ایشان زده می‌شد.

در این یادداشت آمده است: «در چند روز اخیر مطالبی از طرف این جانب منعکس شده است که انتشار عمومی آن مورد نظر و تأیید این جانب نبوده و نیست. آن جلسه جمع خصوصی بوده که مطالبی به اقتضای آن برای نقد درون گفتمانی بیان گردیده، اما متاسفانه در انعکاس عمومی آن نه موافقت من جلب شده و نه امانت‌داری مورد انتظار مراعات شده است.

با توجه به اینکه متن منتشره مخدوش و غیرقابل استناد است، توصیه می گردد برای آشنایی با نظریات و مواضع این جانب، به شبکه رسمی خودم و یا رسانه های حزب مؤتلفه اسلامی مراجعه شود. به نظر می رسد جمعی به دنبال ایجاد اختلاف و تشتت در میان انقلابیون هستند تا به مقاصد سیاسی شوم خود دست یابند

بنده به جناب آقای رئیسی علاقه مندم و ایشان را فردی کوشا و در مسیر خدمت به مردم می دانم. عملکردی که در دوره پس از انتخابات از ایشان شاهدیم بسیار فراتر از کارهایی است که در دوره انتخابات انجام می دادند و این گواه نادرستی اتهاماتی است که در آن مقطع به ایشان زده می شد. عملکرد مخلصانه ایشان نشان می دهد نه برنامه ای وجود داشته است که جایگاه خدمت به «امام رضا علیه السلام» ابزار قرار گیرد و نه سوء استفاده ای شده است.

به خدا پناه می بریم از شر بدخواهان»

کد خبر 313310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.