از تجربیات پیشکسوتان کوهنوردی استفاده می‌کنیم

رییس هیأت کوهنوردی استان اصفهان گفت: همه ورزشکاران و پیشکسوتان کوهنوردی استان اصفهان باید برای رشد هیأت دسته به دست هم دهند و در این مسیر گام بردارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی نصراصفهانی در مجمع انتخاباتی هیأت کوهنوردی استان اصفهان، اظهار کرد: به دعوت از برخی پیشکسوتان و جوانان برای برعهده گرفتن مسئولیت هیأت کوهنوردی وارد میدان شدم.

وی ادامه داد: برنامه‌هایم را برای چهار سال آینده در خانه کوهنوردی استان در محضر جمعی از کوهنوردان اعلام کرده‌ام.

رییس هیأت کوهنوردی استان اصفهان گفت: برنامه‌ریزی قوی و مدون، استفاده از تجربیات پیشکسوتان و اساتید، تربیت مربیان مجرب و ایجاد انگیزه مردمی جهت جذب نیروهای جدید از جمله اقداماتی اولیه‌ای است که باید انجام گیرد.

زارعی اضافه کرد: نخبه‌پروری باید یکی از وظایف اصلی و در رأس برنامه‌های هیأت باشد. تعامل عمومی با سازمان‌های مختلف استانی و کشوری نیز از دیگر برنامه‌های هیأت کوهنوردی استان خواهد بود.

وی تصریح کرد: قانون‌مداری باید در مجموعه هیأت کوهنوردی استان اصفهان وجود داشته باشد.

رییس هیأت کوهنوردی استان اصفهان افزود: ایجاد بخش رفاهی و آموزشی یکی از وظایف اصلی هیأت است تا بتوانیم با تجهیز منابع و امکانات هیأتی رو به رشد و توسعه یافته‌ای داشته باشیم.

وی گفت: از همه کوهنوردان و پیشکسوتان این رشته به خصوص حمید حجاریان دعوت می‌کنم با در اختیار گذاشتن تجربیات خود و کمک به هیأت در راه پیشرفت هیأت کوهنوردی استان اصفهان قدم بردارند.

کد خبر 313249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.