تکریم مردم، کارکنان و مسئولان باید همزمان انجام شود

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: جایگاه انسان در آموزه های دینی حائز اهمیت است و همگان در هر جایگاه و مسئولیتی که هستند باید به این مهم توجه کنند در همین راستا، تکریم مردم، کارکنان و مسئولان باید به صورت توأمان انجام شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصر اصفهانی در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن گرامیداشت هفته کرامت اظهار کرد: هفته کرامت یادآور این نکته بسیار مهم است که جایگاه انسان در آموزه های دینی حائز اهمیت است و همگان در هر جایگاه و مسئولیتی که هستند باید به این مهم توجه کنند.

وی ادامه داد: همچنین به یقین عنایت به این مقوله در مدیریت شهری به جهت کثرت ارتباط با مردم از اهمیت بیشتری برخوردار است چراکه باید به گونه ای برنامه ریزی شود که از مخدوش شدن کرامت و عزت مردم، کارکنان و مسئولان به صورت توأمان جلوگیری به عمل آید.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان عنوان کرد: در این راستا بی توجهی موارد ذیل، می تواند مشکلات عدیده ای را در اجرایی کردن تکریم به وجود آورد که لازم است مدیریت شهری این موارد را مورد عنایت ویژه قرار بدهد.

وی اضافه کرد: عدم پاسخگویی سریع و به موقع به مردم و طولانی شدن حل مشکلات، تأخیر در پرداخت مطالبات مردم و پیمانکاران و بخش های دیگر، عدم حاکمیت شایسته سالاری در انتصابات، ایجاد دلهره های بی جهت برای کارکنان و عدم ارتباط مؤثر بین مسئولان و کارکنان از جمله مواردی است که بی توجهی به آنها مشکلات عدیده ای را در اجرایی کردن تکریم به وجود می آورد.

نصر اصفهانی تاکید کرد: عدم تقید به برگزاری جلسات مختلف رأس ساعت مقرر و ضایع شدن وقت افراد، عدم دسترسی آسان شهروندان به اطلاعات مورد نیاز و خود برتربینی بعضی از مسئولان نسبت به کارکنان و عدم پاسخگوئی به آنها که موجب یأس و سرخوردگی در محیط کاری می شود که دود آن به چشم ارباب رجوع خواهد رفت.

وی دربخش دیگری از صحبت های خود، تصریح کرد: تفریغ بودجه شهرداری مربوط به سال ۹۵ با وجود اینکه طبق قانون باید تا اول خرداد ماه تحویل شورا می شد هنوز این اتفاق نیفتاده است که امیدواریم هر چه سریعتر در باقیمانده فرصت شورای چهارم جهت اقدامات لازم تحویل شود.

این عضو شورا در ادامه گفت: عدم استحکام و اتقان در دلایل هیئت نظارت بر انتخابات شورای استان و معطل گذاشتن طولانی مدت اعلام نتایج و اختلاف و فاصله قابل توجه آرا منجر به اعلام نظر هیئت نظارت مرکزی شد.

وی خاطر نشان کرد: ایجاد شائبه تخلف انتخاباتی و بی عدالتی در انتخابات از مصادیق تشویش اذهان عمومی است که باید از آن پرهیز کرد و طعم شیرین انتخابات را به کام مردم عزیز و مسئولان تلخ نکرد.

کد خبر 313049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.