داماد خشمگین، یک ساعت بعد از قتل نوعروس دستگیر شد

ساعت ۱۰ صبح روز سه‌شنبه ۳ مرداد ماه سال ۹۶، مأموران پلیس ۱۱۰ به دنبال تماس تلفنی، از مشاجره و درگیری شدید زوج جوانی در یکی از روستاهای اطراف تنکابن در استان مازندران باخبر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، روزنامه ایران نوشت: بلافاصله مأموران پلیس بخش «نشتا» راهی روستای فقیه آباد شدند.

آنها درتحقیقات مقدماتی از همسایگان دریافتند زوج جوان ساعتی قبل مشاجره سختی داشتند و بعد از آن صدای فریادهای زن جوان به طور مرموزی خاموش شد.

مأموران پس از ورود به خانه مورد نظر با جسد خونین نوعروس ۲۷ ساله به نام عاطفه روبه‌رو شدند که بر اثر اصابت ضربات چاقو به قتل رسیده بود، همچنین مشخص شد شوهر ۲۸ ساله این زن - با نام مهدی- پس از قتل متواری شده است.

بنابراین همزمان با حضور بازپرس کشیک و تیم جنایی در محل جنایت، تجسس‌های تخصصی برای ردیابی و دستگیری متهم فراری در دستور کار مأموران پلیس جنایی شهرستان تنکابن قرار گرفت تا اینکه ساعتی بعد آنها ردپای متهم را در خانه یکی از بستگانش شناسایی و در عملیات ضربتی دستگیرش کردند.

متهم در بازجویی‌ها به تشریح نحوه قتل پرداخت و گفت: ساعتی قبل بر سر مسائلی میان من و همسرم مشاجره سختی در گرفت، در حالی که خیلی عصبانی شده بودم کاردی را برداشته و خواستم او را بترسانم که آرام شود اما ناگهان کنترلم را از دست داده و او را هدف قرار دادم.

سرهنگ رامین شمس، فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن با بیان اینکه دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت صورت گرفت، گفت: تحقیقات تخصصی از عامل جنایت ادامه دارد.

کد خبر 313011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.