جزئیات دستگیری سارقان زورگیر خیابان مشتاق اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: سارقی که با استفاده از سلاح سرد اقدام به زورگیری در منطقه مشتاق کرده بود، پس از عملیات ردیابی توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از تسنیم، سردار عبدالرضا آقاخانی درباره جزئیات زورگیری خیابان مشتاق اصفهان اظهار داشت: سه شنبه شب سارقی با استفاده از سلاح سرد اقدام به زورگیری از عابری در منطقه مشتاق می‌کند و طی تماس مال باخته با مرکز فوریت‌های پلیس و اعلام سرقت گوشی تلفن همراه خود، عملیات ردیابی آغاز می‌شود.

وی افزود: با ردیابی‌های پیدرپی سرانجام با پیدا کردن سرنخی، دو باند که به وسیله موتور سیکلت اقدام به زورگیری می‌کردند، شناسایی شده و در نهایت متهم در کمتر از ۴۸ ساعت دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه بازجویی همچنان ادامه دارد، تصریح کرد: ۲ باند دستگیر شده در بازجویی دقایقی پیش به ۱۵ مورد دیگر در زمینه زورگیری اعتراف کرده‌اند و بازجویی نیز همچنان ادامه دارد. زورگیر سابقهدار خیابان مشتاق که تاکنون چندین فقره سرقت مرتکب شده، در اختیار مقامات قضایی قرار گرفته است.

وی پیرامون دستگیری باندی در اصفهان ادامه داد: باند دیگری که اقدام به ۸مورد سرقت در مقابل بانک و ۸۰ مورد سرقت از منازل کرده بودند، روز گذشته توسط نیروهای پلیس شناسایی و دستگیر شدند و در اختیار مقامات قضایی قرار گرفتند.

کد خبر 312969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.