ترابی: می‌خواهیم با حضور دایی مدعی باشیم/ شرایط طوری بود که باید در سایپا می‌ماندم

بازیکن تیم فوتبال سایپا گفت: امسال قصد داریم نتیجه تلخ فصل گذشته را فراموش کنیم و با حضور علی دایی بهترین نتایج را برای تیم سایپا به دست آوریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی ترابی در مورد تساوی تیمش مقابل سپاهان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بازی خوبی بود. بازی اول ما بود و به هر حال بازی اول شرایط خاص خودش را دارد. خوشبختانه توانستیم دست پر از اصفهان برگردیم. تلاشمان را می‌کنیم و برای بازی مقابل تیم نفت آبادان آماده می‌شویم.

وی ادامه داد: زمین نقش جهان خیلی عالی است. شرایط مهیا است و توپ در آن نمی‌پرد و خوشبختانه توانستم یک گل خوب هم وارد دروازه سپاهان کنم.

ترابی در مورد جو ورزشگاه نقش‌جهان بیان کرد: امروز ورزشگاه به صورت کامل پر نبود اما تیم سپاهان تماشاگران خیلی خوبی دارد و امیدوارم بتواند در ادامه راه موفق باشد. ما هم تمام تلاشمان را می‌کنیم تا امسال با علی دایی بهترین نتایج را برای سایپا کسب کنیم.

بازیکن تیم فوتبال سایپا اضافه کرد: تیم سایپا نسبت به سال گذشته خیلی بهتر شده است. همه تمرکزمان این است که امسال نتیجه تلخ سال گذشته را فراموش و دیگر آن را تکرار نکنیم و با حضور علی دایی مدعی باشیم. حداقل کسب سهمیه آسیایی را در دستور کارمان داریم.

ترابی در مورد ماندنش در تیم سایپا و نرفتن به اروپا، گفت: با سایپا قرارداد داشتم و به هرحال شرایط به نحوی شد که باید در این تیم می‌ماندم اما اگر سال آینده در جام جهانی بودم قصد دارم لژیونر شوم.

کد خبر 312939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.