مردم با ولایت و منویات ولایت زاویه نگیرند/ تشییع پیکر شهدا بیدار کننده ملت و مسئولان است

پدر شهید مصطفی احمدی روشن در جمع دانشجویان نهمین طرح ولایتاصفهان: مردم با ولایت و منویات ولایت زاویه نگیرند و بدانیم دلگیری ولایت جامعه از آتش جهنم بدتر است

به گزارش خبرنگار ایمنا پدر شهید مصطفی احمدی روشن عصر امروز در جمع دانشجویان نهمین دوره طرح ولایت، خط امام، در گلزار شهدای اصفهان گفت: کشور ایران با سرافزاری تمام در جنگ تحمیلی ۸ساله بدونه از دست دادن یک وجب از خاک کشور در برابر استکلار جهانی ایستاد و ملت ایران افرادی که برای دفاع این سرزمین گام برداشته اند را به خوبی می شناسند.

رحیم احمدی روشن با اشاره به حضور تمامی اقشار جامعه در دفاع از کشور گفت: یک بچه ۱۲ ساله در ذهن ما باید به مدرسه برود و بازی کند اما حسین فهمیده وقتی ولایت زمان او اعلام میکند جبهه ها را پر کنید خود را به جبهه میرساند و در نبرد حق علیه باطل شرکت کرده و فرمان رهبر خود لبیک میگوید.

وی خاطر نشان کرد: امام محدودیت سنی ای را برای شرکت در نبرد حق علیه باطل اعلام نکردند و همین حسین فهمیده ها نمونه هایی از ولایت پذیری بودند که الگوی خوبی برای ما هستند.

وی با اشاره به حماسه سازی فهمیده هایی همچون شهید حسین فهمیده تصریح کرد: حماسه این طفل تا جایی بوده که امام راحل او را رهبر جامعه معرفی میکند.

وی با اشاره به حماسه آفرینی رزمندگان در آن دوران تصریح کرد: متاسفانه بعضی از نخبه های جامعه ما از حماسه آفرینان و از جان فشانی های شهدای گرانقدر آن دوره درس نگرفته اند و در زمان جنگ و پس از آن در مقابل رهبری جامعه ایستادند.

پدر شهید مصطفی احمدی روشن متذکر شد: مردم با ولایت و منویات ولایت زاویه نگیرند و بدانیم دلگیری ولایت جامعه از آتش جهنم بدتر است.

وی با اشاره به مزاکرات هسته ای و برجام تصریح کرد: متاسفانه از ۴ سال قبل همه چیز را به مذاکرات گره زدند و برای مردم کاری نکردند و پس از آن با دروغ و دَوَنگ رای جمع کردند.

احمدی روشن خاطر نشان کرد: تشییع پیکر شهدا برای بیداری ملت و مسئولان بوده که متاسفانه در چهار سال گذشته با اقدامات مسئولان صنعت هسته ای، موشک ها و سندهایی همچون سند ۲۰۳۰ را متحمل شدیم.

وی همچنین با اشاره به منافات سند ۲۰۳۰ با اسلام گفت: سند ۲۰۳۰ یک روسپی گریست که میخواستند در کشور امام زمان اجرایی کنند که رهبر انقلاب با ورود به هنگام در این مسئله کشورمان را نجات دادند.

وی با اشاره بدعهدی آمریکایی ها گفت: اولین کاری که دشمنانمان انجام دادن تجهیز ۷۰۰ میلیارد دلاری کشور های همسایه ما بود که همان وعده برداشتن سایه جنگ از سر ایران را تداعی میکند.

رحیم احمدی روشن خاطر نشان کرد: افرادی که مردم ایران را به استکبار جهانی فروختند و آیات قرآن را فراموش کردند بدانند مردم از آنها نمی گذرند.

کد خبر 312930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.