حسن‌زاده: امیدوارم با جام قهرمانی به ایران برگردیم

بازیکن تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: امیدوارم بتوانیم با شکست تیم قدرتمند چونبوری با جام قهرمانی آسیا به ایران برگردیم.

به گزارش ایمنا، اصغر حسن‌زاده پس از فینالیست شدن گیتی‌پسند در جام باشگاه‌های فوتسال آسیا با برتری ۴ بر ۲ مقابل الریان قطر گفت: الریان تیم سخت‌کوشی بود که بیشتر بازیکنان آن غیرقطری بودند و تنها نام این تیم الریان قطر بود.

وی ادامه داد: بازی را خوب آغاز کردیم ولی پس از اینکه گل دوم را زدیم چند دقیقه بازی را رها کردیم و تیم حریف به بازی برگشت. اما در ادامه نشان دادیم تیم پرقدرتی هستیم و به بازی برگشتیم و خوشبختانه موفق شدیم الریان را شکست دهیم.

حسن‌زاده در مورد اینکه در ۱۰ دقیقه ابتدایی به نظر می‌رسید گیتی‌پسند بتواند الریان را دو رقمی کند گفت: همین‌طور است ولی ۵ دقیقه بازی را رها کردیم و تمرکزمان کمی بهم ریخت و بازی برایمان سخت شد.

وی در مورد غیبت ویتور هوگو در دیدار فینال افزود: هوگو بازیکن خوب و تأثیرگذاری است و حیف شد که او را به دلیل اخراج از دست دادیم اما تلاش می‌کنیم با دوندگی بیشتر جای او را پر کنیم.

حسن‌زاده در مورد دیدار با چونبوری تایلند در فینال تصریح کرد: به نظر می‌رسد بازی سختی باشد چون رویارویی ایران و تایلند چه در رده ملی و چه در رده باشگاهی یک بازی سنتی است. این تیم را آنالیز می‌کنیم و امیدوارم بتوانیم با جام به ایران برگردیم.

بازیکن تیم فوتسال گیتی‌پسند در مورد اینکه این تیم در هر سه بار حضور در جام باشگاه‌های آسیا به دیدار فینال راه پیدا کرده است افزود: گیتی‌پسند یکی از تیم‌های خوب ایران و آسیا است که با عملکردش در جام باشگاه‌های آسیا این موضوع را ثابت کرده است. امیدوارم بتوانیم در این دوره از مسابقات قهرمان شویم.

کد خبر 312913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.