دشمن خواستار خروج شیعه از مناسک حج است

دهاقان- امام جمعه دهاقان گفت: دشمنان اسلام می خواهند شیعیان در این جمعیت حضور نداشته باشند .

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان دهاقان ، حجت الاسلام والمسلمین اصغر رضوانی،در خطبه های نماز جمعه دهاقان،اظهار داشت:در قضیه ای که دو سال گذشته در برنامه حج بوجود آمد وبی مسئولیتی صعودی ها برهمه آشکار شد ومنجر به تعطیلی یک ساله برنامه حج گشت ؛برخی بی فرهنگی ها بین مردم علیه حج شد که اگر ادامه داشت معلوم نبود چه مسائلی پیش می آمد.

وی حج رااز ارکان اصلی دین اسلام عنوان کرد واذعان داشت:متاسفانه این مساله بین مردم سست می شود وبه بهانه اینکه هزینه هایی که انجام می شود به جیب چه کسانی می رودباعث نگرش غلط به این فریضه الهی شده است.

خطیب نماز جمعه دهاقان،نادیده گرفتن برنامه حج را یک نوع عقب نشینی دربرابر نقشه های شوم دشمنان مطرح کرد وافزود:دشمنان اسلام می خواهند شیعیان در این جمعیت حضور نداشته باشند ،کسی که خیری را برگردن بگیرد وآن را تحمل کند خدااز او سپاسگزاری می کند.

حجت الاسلام رضوانی در ادامه بااشاره به برنامه های برجام واوضاع سیاسی مناطق دنیا،تصریح کرد:دولت آمریکا که همزمان کشور های ایران،کره و روسیه را اعمال تحریم کرد در پی آن است که برجام را خنثی کند واگر بتواند قوه هسته ای مارا بطور کلی از دستمان بگیرد بدون اینکه اعتباری به کشور بدهد اما آمریکایی ها بدانند پائدر ورطه ای گذاشته اند که ضرر آن به خودشان برمی گرددوهمه قوای ایران اعم از نمایندگان مجلس،دولتمردان ،سیاسیون و...ید واحده ای هستند تا در چنین فضایی بتوانند مشت محکمی بردهان استکبار بزنند.

وی باتوجه به حوادث میانمار ومسجد الاقصی،خاطر نشان شد:مسجد الاقصی را صهیونیسم هااشغال کردند اما مردم فلسطین توانستند این مواضع را منحرف سازند ووارد مسجد شوند وبادستان زخمی جشن پیروزی بگیرند.

امام جمعه دهاقان باتوجه به اینکه اسراییل در تنگناهایی قرار گرفته،اذعان داشت:آنهااز زمانی که گروهک هایی همچون داعش را به صحنه آوردند به حمدالله روزبه روز سفره شان برچیده می شود وپیروزی هایی در مناطق عراق،سوریه و...بدست آمده است.

به گزارش ایمنا،در پایان نماز جمعه دهاقان نمازگزاران برای اعلام انزجار از رژیم استکبار وحمایت از مردم میانمار وفلسطین شعار های کوبنده سردادند.

کد خبر 312894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.