همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در مبارکه برگزار شد

مبارکه- همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی از میدان ورزشگاه ۲۲ بهمن تا پارک ساحلی سرارود به مناسبت هفته ملی مهارت در مبارکه برگزار شد.  

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان مبارکه، این همایش فرهنگی ورزشی به همت مرکز فنی وحرفه ای شهرستان مبارکه، شهرداری مبارکه و اداره ورزش و جوانان این شهرستان برگزار شد.
شرکت کنندگان در این همایش پیاده روی مسیر ورزشگاه ۲۲ بهمن و خیابان شهدای طاهری را به سمت پارک ساحلی سرارود مبارکه پیاده روی کردند.
در پایان این همایش به ۵۰ نفر از شرکت کنندگان به قید قرعه جوایزی همچون کمک هزینه سفر مشهد مقدس، دوچرخه و کارت هدیه اهدا شد.
نمایشگاهی با عنوان آموزش‌های مهارتی همزمان با این همایش پیاده‌روی خانوادگی در محل پارک سرارود برگزار ‌شد.

رئیس مرکز فنی و حرفه ای شهرستان مبارکه در این همایش با تبریک هفته ملی مهارت و کارآفرینی، گفت: این همایش با هدف گرامیداشت هفته ملی مهارت و ارتقای سطح سلامت در جامعه برگزار شد.  
اصغر ایرانپور افزود: هدف از برگزاری این همایش را، ایجاد شور و نشاط و تحرک بدنی در بین آحاد مردم عنوان کرد و ورزش را عاملی مهم، برای پیشگیری از بیماری ها دانست.
ایرانپور اظهار کرد:ورزش های همگانی باعث پویایی وسلامت بیشتر خانواده ها و ایجاد جامعه ایی شاداب  می شود.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مبارکه هم در این همایش پیاده روی گفت: ورزش و پیاده روی باید در سبد خانوار همه شهروندان قرار گیرد.
روح الله کاظمی با اشاره به زندگی ماشینی امروز مردم در شهرها افزود: پیاده روی نمادین بیشتر برای ترغیب شهروندان و مردم به امر ورزش و سلامتی است.
وی افزود: برنامه اصلی بر عهده خود شهروندان است و باید بیشتر از فضاهای ورزشی و پارک های زیبایی که توسط شهرداری مبارکه ایجاد شده استفاده کنند.
گفتنی است در پایان این همایش  به قید قرعه به چندین نفر از افراد شرکت کننده جوایزی اهدا شد.
«۳۱ تیرماه تا ۶ مرداد ماه در کشور به عنوان هفته ملی مهارت نامگذاری شده است»

کد خبر 312884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.