کرسی روانشناختی بنگاه‌های اقتصادی در اتاق بازرگانی راه‌اندازی می‌شود

نایب رییس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: کرسی روانشناختی بنگاه های اقتصادی با هدف ارتقا سطح کیفی و تقویت نیروی انسانی بنگاه ها در اتاق بازرگانی اصفهان راه اندازی می شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا مصطفی رناسی در نشست نقش عوامل روان شناسی در موفقیت کسب و کار با حضور نایب رییس اتاق بازرگانی اصفهان، افزود: بنگاه های اقتصادی به مشاوران روان شناختی نیاز دارند و اتاق بازرگانی در کنار ارایه خدمات مشاوره مالیاتی، تامین اجتماعی، کار، گمرک، بازرگانی و بانکی به زودی این خدمات را به فعالان اقتصادی ارایه می کند.

وی خاطرنشان کرد: توجه به موضوعات روانشناختی و روان شناسی در بنگاه های اقتصادی باعث به کار گیری نیروی انسانی مناسب جایگاه در جای تخصصی است و از هدر رفت انرژی کارکنان و ایجاد تعارض در بنگاه جلوگیری می شود.      

نایب رییس اتاق بازرگانی اصفهان با اشاره به اینکه در جهان سوم روانشناسی، جامعه شناسی و مدیریت را علم نمی دانند، افزود: روانشناسی به عنوان یک علم تاثیرگذار در زندگی فردی و اجتماعی انسان ها همواره مهم و اثرگذار است.

مشاور سرمایه گذاری اتاق بازرگانی اصفهان در این نشست، گفت: در کسب و کار رعایت نکات  روانشناختی در موفقیت و بقای بنگاه بسیار حایز اهمیت است.

علی صفرنورالله افزود: یک بنگاه اقتصادی با  انسان، اندیشه، فکر، انگیزه، تلاش، حسن شهرت، مدیریت زمان، برنامه ریزی، انرژی و غیره روبروست و برقراری تعادل روانشناختی می تواند به موفقیت این بنگاه کمک کند.

کد خبر 312876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.