جشنواره ورزشی تفریحی روز دختر برگزار شد

ویژه برنامه ورزشی تفریحی دختران به مناسبت گرامیداشت ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر توسط سازمان ورزش شهرداری اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری اصفهان، ویژه برنامه ورزشی تفریحی دختران به مناسبت گرامیداشت ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر توسط سازمان ورزش شهرداری اصفهان با حضور بیش از ۶۰۰ دختر و مادر در مجموعه ورزشی سلامت محله حصه برگزار شد.
در این برنامه رییس اداره ورزش کارکنان و اقشار سازمان ورزش شهرداری اصفهان ایجاد شور و نشاط با ورزش را برای دختران و مادران جامعه ضروری دانست و گفت: سازمان ورزش شهرداری اصفهان بر اساس وظایف ذاتی خود و ایجاد شور و نشاط شهروندان در جامعه را وظیفه خود می‌داند و در این بین سلامت دختران که مادران آینده هستند از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است چرا که مادران ستون سلامت خانواده‌ها و الگوی رفتاری فرزندان هستند.
آرش ذاکری با اشاره به استقبال بسیار خوب و پرشور دختران و مادران محله حصه از جشنواره ورزشی تفریحی روز دختر افزود: بیش از ۶۰۰ دختر و مادر با حضور در این جشنواره که به مناسبت گرامیداشت ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر برگزار شد حضور داشتند و در بخش‌های ورزشی، تفریحی این جشنواره از قبیل پرتاب دارت، تنیس روی میز، پرتاب توپ داخل حلقه بسکتبال، فوتبال دستی و غیره حضوری پرشور و فعال داشتند.
ذاکری از برگزاری جشنواره روز دختر با همکاری پایگاه بسیج خواهران خدیجه کبری (س) محله حصه خبر داد و بیان داشت: یکی از بحث‌های ورزش روز دنیا، پرداختن علمی و تخصصی بانوان به ورزش است که با برگزاری سمینارها، کارگاه‌ها و جشنواره‌های تخصصی ورزش بانوان می‌توان در شهر زمینه‌ساز این امر بود که با حضور قاسمی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری اصفهان این رویکرد با قوت و قدرت در حال پیگیری و اجرا است.   
وی با اشاره به اینکه آگاهی بخشی علمی و تخصصی در حوزه ورزش به بانوان باعث اصلاح حرکات و رفتارهای جسمی حرکتی غلط روزمره آنان خواهد شد ادامه داد: مادران در صورت آگاهی و رفع مشکلات جسمی حرکتی خود و پرداختن به ورزش علاوه بر شادابی و شور و نشاط و کسب سلامت با استفاده از دانش روز فرزندانی سالم را برای میهن پرورش خواهند داد.
در پایان از سوی سازمان ورزش شهرداری اصفهان به شرکت کنندگان در جشنواره به قید قرعه جوایزی از قبیل بن‌های خرید تجهیزات و البسه ورزشی اهدا شد.

کد خبر 312739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.