خطر از سر پهلوان رفع شد؟

هافبک ملی‌پوش ذوب‌آهن در حالی قرارداد خود را به مدت ۲ فصل با ذوب‌آهن تمدید کرد که این اواخر زمزمه‌هایی مبنی بر احتمال سرباز شدنش به گوش می‌رسید.

به گزارش ایمنا، روز گذشته باشگاه ذوب‌آهن به صورت رسمی خبر از تمدید قرارداد پنج بازیکن این تیم داد. از جمله این نفرات احسان پهلوان بود که مصادف با اتمام فصل ۹۶-۹۵ قراردادش با ذوب‌آهن به پایان رسیده بود. تمدید قرارداد با این بازیکن ملی‌پوش آن هم به مدت ۲ فصل در حالی صورت گرفت که با وجود حضور او در تمرینات وضعیت ادامه همکاری‌اش با باشگاه اصفهانی در هاله‌ای از ابهام قرار داشت. این ابهام از آنجا ناشی می‌شد که معلوم نبود پهلوان امسال هم می‌تواند از معافیت تحصیلی استفاده کند یا اینکه سرباز خواهد شد. اگر حالت دوم اتفاق می‌افتاد نه تنها ذوب‌آهن یکی از مهره‌های کلیدی خود را از دست می‌داد که این ملی‌پوش به ناچار باید سر از لیگ یک درمی‌آورد زیرا به غیر از تراکتورسازیِ محروم از نقل و انتقالات فعلاً هیچ تیم نظامی دیگری در لیگ برتر حضور ندارد.

با تمدید قرارداد پهلوان به نظر می‌رسد که این مشکل حل خواهد شد و این بازیکن ملی‌پوش احتمالاً این امکان را خواهد داشت تا در سال منتهی به جام جهانی در لیگ برتر بازی کند.

کد خبر 312494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.