مناطق حساس عربستان را در صورت عدم توقف تجاوز هدف قرار می دهیم

پس از حمله موشکی یمنی ها به پالایشگاه های نفتی عربستان، معاون سخنگوی ارتش یمن اعلام کرد در صورتی که سعودیها تجاوز به این کشور را متوقف ننمایند مناطق حساس عربستان را مورد هدف قرار خواهند داد.

به گزارش گروه پایداری خبرگزاری ایمنا به نقل از المسیره، پس از آنکه نیروهای یمنی شامگاه شنبه یک موشک بالستیک دوربرد را به سوی پالایشگاه های نفت عربستان در استان ینبع این کشور شلیک کردند، معاون سخنگوی ارتش یمن بر هدف قرار دادن مناطق حیاتی عربستان در صورت عدم توقف تجاوز سعودی ها به یمن تاکید کرد.

در همین راستا، سرتیپ «عزیز راشد» ضمن تاکید بر قدرت بازدارندگی نظامی، اعلام کرد که ارتش یمن در صورت عدم توقف تجاوز به این کشور از سوی سعودی ها مناطق حساس عربستان را هدف قرار خواهد داد.

گفتنی است که یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن شامگاه شنبه یک موشک بالستیک دوربرد از نوع «برکان اچ ۲» را به سمت پالایشگاه های نفت عربستان در استان «ینبع» این کشور شلیک کرد.

در همین راستا، یک منبع نظامی اعلام کرد که این موشک به هدف اصابت نموده و تلفات زیادی را به پالایشگاه های نفت عربستان وارد کرد.

عربستان بیش از دو سال است با همراهی چند کشور عربی دیگر وابسته به خود تجاوز به یمن را آغاز کرده که منجر به شهادت و زخمی شدن هزاران نفر از مردم یمن منجر گردیده است.

این در حالی است که در حملات سعودی ها خسارات زیادی نیز به زیرساخت ها و تاسیسات حیاتی یمن وارده شده است.

کد خبر 312174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.