ساماندهی مشاغل شهری اصفهان اولویت بندی شده است

مشاور ساماندهی سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان با اشاره به فعالیت های انجام شده در این سازمان، گفت: خوشبختانه اولویت بندی کاری برای ساماندهی مشاغل شهری اصفهان انجام شده است.

حمیدرضا شهیدی در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: سال ۱۳۶۷ در اجرای بند ۲۰ قانون شهرداریها با هدف انتقال مشاغل مزاحم شهری به نقاط خارج از شهر، مؤسسه ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری ایجاد شد و در سال ۷۷ این مؤسسه با سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری ادغام و به عنوان سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان مشغول به فعالیت شد.

وی با اشاره به اینکه اولویت بندی کاری در امر ساماندهی مشاغل شهری اصفهان انجام شده است، گفت: این اولویت ها در ۲ محور انجام شده است که بخش اول شامل آیین نامه، مطالعات و خلاء هایی که احساس می شد در کار داشته باشیم، انجام شده و در حال تدوین سند راهبردی و انتخاب مشاور هستیم.

مشاور ساماندهی سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان در ادامه به ساماندهی فروشگاههای موتورسیکلت و دوچرخه که درمحور خیابان های لاله، زینبیه و سروش مشکلاتی را در رفت و آمد شهروندان ایجاد کرده اند، اشاره کرد و افزود: با هماهنگی اتحادیه موتورسیکلت فروشان اصفهان زمینی به وسعت ۱۶ هزار مترمربع با ۷۵ هزار متر زیربنا و مطابق با استانداردهای این شغل در خیابان سروش در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر طراحی آن آماده و پروانه ساخت مربوطه اخذ شده بنابراین امسال با همکاری اتحادیه مربوطه، عملیات احداث آن کلید می خورد و همزمان پیش فروش واحدهای آن انجام می شود.

شهیدی در خصوص انتقال بازار گل و گیاه همدانیان به باغ تندرستی نیز اظهارکرد: بازار گل و گیاه در باغ تندرستی به مساحت ۸ هکتار در حال احداث است و به زودی شاهد افتتاح این بازار در مرکز ایران خواهیم بود.

وی تاکید کرد: برای ساماندهی عمده فروشان خشکبار خیابان های ولی عصر و جهاد نیز در کنار میدان مرکزی میوه و تره بار در حال احداث مکانی مناسب هستیم که واگذاری واحدهای آن به زودی اتفاق می افتد.

مشاور ساماندهی سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان یادآور شد: پروژه های دیگری هم دردست مطالعه وبررسی است تا بتوانیم فضایی را در شهر ایجاد کنیم تا شهروندان در آسایش بیشتری زندگی کنند.

کد خبر 312165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.