کنسروخوری در ویتنام!

کاروان تیم فوتسال گیتی‌پسند اگرچه راه را برای استفاده از غذاهای ویتنامی هنگام برگزاری رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا در این کشور کاملاً به روی خود نبسته اما با بردن کنسرو از ایران تمهیداتی برای رفع نسبی مشکل تغذیه اندیشیده است.

به گزارش ایمنا، تیم فوتسال گیتی‌پسند که برای شرکت در جام باشگاه‌های آسیا به ویتنام سفر کرده است تا ساعاتی دیگر اولین مسابقه خود را برابر شنزن چین برگزار خواهد نمود.

قرمزپوشان اصفهانی در مدت حضور در این رقابت‌ها با مشکلی مواجه هستند که برای کاروان‌های ورزشی ایرانی هنگام سفر به کشورهای دوردست آسیایی تازگی ندارد. غذاهای شرق آسیا با وجود شهرت و محبوبیت بین‌المللی‌شان معمولاً خیلی به مذاق ایرانی‌ها خوش نمی‌آیند و به همین دلیل آنها در مدت اقامت در این کشورها گاهی با مشکلات تغذیه مواجه می‌شوند که این موضوع برای ورزشکاران که درباره آنها تغذیه خوب شرط لازم شرکت در مسابقات است به مراتب حادتر است.

البته گیتی‌پسندی‌ها قبل از سفر به ویتنام به این موضوع فکر کرده بودند و از ایران با خود غذای آماده به کشور میزبان برده‌اند. این به آن معنا نیست که نماینده ایران برای استفاده از غذای ویتنامی مقاومت سفت و سختی از خود نشان می‌دهد بلکه کاروان تیم اصفهانی تنها زمانی از کنسرو استفاده خواهد کرد که غذای ارائه‌شده به آنها در هتل محل اقامت واقعاً باب میلشان نباشد.

کد خبر 311963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.