تکمیل پروژه سامانه دوم آبرسانی اصفهان بزرگ از نان شب واجب‌تر است

استاندار اصفهان گفت: شتاب بخشیدن به اجرا و تکمیل سامانه دوم آبرسانی به اصفهان بزرگ برای این استان بسیار ضروری است و از نان شب هم واجب تر است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا رسول زرگرپور به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان، مدیرعامل آب منطقه ای استان و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان از طرح سامانه دوم آبرسانی به منطقه اصفهان بزرگ شامل تونل و تاسیسات جانبی بازدید کرد.
استاندار اصفهان در جریان این بازدید بر تسریع در اجرای این پروژه مهم و حیاتی با توجه به نقش اساسی آن در تامین آب شرب و همچنین ضرورت وجود سامانه دوم برای بهبود شرایط انتقال آب تاکید کرد.
رسول زرگرپور در این خصوص، تصریح کرد: شتاب بخشیدن به اجرا و تکمیل سامانه دوم آبرسانی به اصفهان بزرگ برای این استان بسیار ضروری است و از نان شب هم واجب تر است.
وی با اشاره به تکمیل فاز اول سامانه دوم شامل ۵.۱۷ کیلومتر تونل و تأسیسات جانبی، تصریح کرد: لازم است طی یک ماه آینده مناقصه ۱۰۰ کیلومتر لوله دو خطه به موازات هم و یک واحد تصفیه خانه انجام شود و پیمانکار تعیین شود.
استاندار اصفهان خطاب به مدیران عامل آب منطقه ای استان و شرکت آبفا، تاکید کرد: با توجه به اهیمت بالای این طرح، تسریع در اجرا در اولویت قرار گرفته و همراه با کار جهادی، تلاش مضاعف برای اجرایی شدن آن معمول گردد.

کد خبر 311537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.