پیشرفت ۶۰ درصدی احداث ورزشگاه سرپوشیده دستگرد

مدیرمنطقه ۱۳ شهرداری اصفهان گفت: عملیات اجرایی ورزشگاه دستگرد با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تاکنون ۶۰ درصد پیشرفت داشته است.

به گزارش ایمنا، منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان یکی از مناطق پرجمعیت در بین مناطق ۱۵ گانه شهرداری است از همین رو باید سرانه ورزشی منطقه افزایش یابد در همین راستا شهرداری اصفهان برای افزایش نشاط بین جوانان و نوجوانان منطقه احداث ورزشگاه دستگرد را در دستور کار خود قرار داده است.

سیدرضا مبلغ مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان در این باره اظهار کرد: توسعه سرانه ورزشی منطقه با احداث ورزشگاه های سرپوشیده و روباز در دستور کار شهرداری قرار دارد.

وی افزود: در این راستا احداث مجموعه ورزشی دستگرد در محله دستگرد در دست اجراست و تاکنون نیز ۶۰ درصد پیشرفت داشته است.

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان ادامه داد: این مجموعه ورزشی سرپوشیده نیز با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تا پایان سالجاری تکمیل می شود.

مبلغ با اشاره به دیگر پروژه های منطقه عنوان کرد: آسفالت معابری که بر اثر گذشت زمان تخریب شده باید برای بهبود منظر شهری و تردد آسان شهروندان مناسب سازی شود.

وی اضافه کرد: در همین راستا در سالجاری برای روکش و ترمیم آسفالت معابر منطقه،  ۳۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده شد که از ابتدای سالجاری تاکنون از این مبلغ ۹۳۰ میلیارد ریال آن برای روکش و ترمیم آسفالت معابر فرعی و اصلی منطقه هزینه شده است.

کد خبر 311094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.