دربی دوستانه یا شهرآورد نمادین؟

سازمان لیگ عزمش را جزم کرده است تا پس از شکستن طلسم سوپرجام که سال گذشته اتفاق افتاد امسال نیز با برگزاری این دیدار نمادین به روند قبلی خود ادامه دهد.

به گزارش ایمنا، طلسم برگزار نشدن سوپرجام فوتبال کشور سرانجام سال گذشته با دیدار تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و استقلال خوزستان در ورزشگاه فولادشهر شکسته شد.

امسال برخلاف ۲ فصل قبل از آن، دیگر یک یا هر ۲ طرف این دیدار نمادین تیم‌های اصفهانی نیستند و سوپرجام بین ۲ حریف تهرانی برگزار خواهد شد اما باز هم طبق روال سال‌های گذشته گمانه‌زنی‌ها درباره برگزاری یا عدم‌برگزاری این مسابقه مطرح است.

برگزاری دیدار بین سرخابی‌ها در آلمان این بار بهانه‌ای برای منتفی شدن احتمالی سوپرجام شده است. با این وجود، آنچه احتمال لغو آن بیشتر است نه سوپرجام تمام‌تهرانی که شهرآورد دوستانه پایتخت است زیرا کمیته مسابقات سازمان لیگ به صورت رسمی اعلام کرده است که دیدار سوپرجام سی‌ام ماه جاری بین قهرمان لیگ برتر (پرسپولیس) و قهرمان جام حذفی (نفت تهران) برگزار خواهد شد.

با این اوصاف، برخلاف آنچه از سوی برخی منابع اعلام شده است امکان برگزاری بازی استقلال و پرسپولیس در روز سی‌ویکم تیرماه در بیله‌فلد نیست مگر آنکه این مسابقه چند روز زودتر از این تاریخ برگزار شود.

کد خبر 311013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.