حمایت فرانسه از ترورهای منافقین یک ننگ بزرگ است

سمیرم- امام جمعه شهرستان سمیرم: حمایت پاریس از جنایات و ترورهای سازمان منافقین، ننگی برای غرب و فرانسه است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان سمیرم خطیب این هفته نماز جمعه سمیرم آزاد سازی شهر موصل را حاصل نقش آفرینی آیت الله سیستانی، بسیج مردمی عراق و سپاه قدس دانست و گفت: آزادسازی دومین شهر بزرگ عراق یک پیروزی ارزشمند و بیاد ماندنی خواهد بود.

رجائی پور با اشاره به هفته بهزیستی از فعالیت خوب این نهاد در شهرستان سمیرم تقدیر کرد و خاطر نشان کرد: توانبخشی، امور اجتماعی، حوزه پیشگیری و مشارکت مردمی چهار حوزه فعالیت این نهاد است.

حجت الاسلام رجائی پور نشست سالانه منافقین در پاریس را ننگی برای فرانسه و غرب عنوان کرد و اظهار کرد: ترور هزاران مرد و زن بی گناه و شخصیت هایی همچون شهید بهشتی، شهید رجائی و شهید باهنر چهره واقعی و منفور این سازمان به زوال رسیده را بر همگان روشن ساخته است.

وی تصریح کرد: امروز از سازمان منافقین چیزی جز اسم باقی نمانده و بزودی امیدواریم شاهد نابودی تمام تروریست ها و دشمنان داخلی و خارجی نظام جمهوری اسلامی ایران باشیم.

خطیب این هفته نماز جمعه سمیرم هدف از تاسیس شورای نگهبان توسط امام خمینی (ره) را نظارت بر انتخابات و همچنین قانون گذاری ها دانست و گفت: شورای نگهبان اولین نهاد نظارتی تشکیل شده انقلابی بود که  سه وظیفه اساسی را بر عهده دارد.

حجت الاسلام حسین رجائی پور وظایف این نهاد را کلیدی خواند و گفت: نظارت بر قوانین و مصوبات مجلس، نظارت بر انتخابات مجلس شورای اسلامی، ریاست جمهوری و همه پرسی ها و تفسیر قانون اساسی بر عهده شورای نگهبان است.

وی با اشاره به فعالیت خوب شورای نگهبان از ابتدای انقلاب تا کنون افزود: با توجه به وابستگی این نهاد به مقام معظم رهبری و انقلابی بودن آن شاهدیم که همواره مورد هجمه برخی حزب های داخلی و دشمنان خارجی نظام جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته است.

کد خبر 311000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.