افتتاح مسابقات لیگ دسته یک گلف در نقش‌جهان

مراسم افتتاحیه مسابقات لیگ دسته یک گلف امروز جمعه ۲۳ تیرماه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از روابط عمومی هیأت گلف استان اصفهان، مراسم افتتاحیه مسابقات لیگ دسته یک گلف صبح امروز در ورزشگاه نقش جهان با حضور علیرضا امینازاده معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان و فرهاد رحیمی رئیس هیات گلف استان اصفهان برگزار شد.
در ابتدا فرهاد رحیمی ضمن خیرمقدم به شرکت کنندگان و مسئولین فدراسیون اظهار داشت: امیدوارم اصفهان میزبان خوبی برای شرکت کنندگان در این رقابت ها باشد و ما بتوانیم انتظارات آنها و مسئولین فدراسیون را برآورده کنیم.
علیرضا امینازاده معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان نیز در این مراسم گفت: رشته گلف شرایط خاصی دارد که به دلیل شرایط سخت افزاری و نرم افزاری فقط چند استان در کشور در این ورزش پیشرفت داشته اند.
وی ادامه داد: آماده کردن شرایط سخت افزاری و نرم افزاری برای این ورزش بسیار سخت است و جای خوشحالی دارد که لیگ دسته اول کشور با هشت تیم برگزار می شود و در همین جا به همه شرکت کنندگان خیرمقدم می گویم.
امینازاده بیان داشت: خوشبختانه گلف در استان اصفهان نیز فعال شده است و شهرستان‌های نائین، شاهین شهر و ... در این زمینه فعال هستند که این مهم قابل تقدیر است.
وی در پایان افزود: امیدوارم این رشته جذاب پله های ترقی را در ایران طی کند.
در مسابقات لیگ دسته اول گلف کشور تیم‌های قم، چهارمحال و بختیاری، مازندران، هندیجان، اردبیل، شاهین شهر، شهید شهنی فیض و پالایش نفت آبادان از امروز بعدازظهر تا روز یکشنبه با هم رقابت می‌کنند.

کد خبر 310983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.