توکا فولاد پیروز آوردگاه پرهیجان لیگ برتر تنیس روی میز استان اصفهان

بازی معوقه ار هفته دوم لیگ برتر تنیس روی میز استان اصفهان را توکافولاد به نفع خود تمام کرد

به گزارش ایمنا، بازی معوقه تیم های مدعی قهرمانی توکا فولاد و نامی نو از هفته دوم لیگ برتر تنیس روی میز استان اصفهان روز گذشته در خانه تنیس روی میز استان اصفهان با حضور دو بازیکن المپیکی و ملی پوش و با حضور پرشور تماشاگران برگزار شد.
تیم توکا فولاد با بهره گیری از افشین نوروزی و نامی نو با در اختیار داشتن نوشاد عالمیان در این دوره از مسابقات حضور یافتند که در ابتدا و در بخش دوبل، محمدرضا تائبی پور و مهرشاد پوده در تیم توکافولاد به مصاف نوشاد عالمیان و سجاد حسینی در تیم نامی نو رفتند که در این دیدار نامی نو با نتیجه ۳ بر یک به برتری دست یافت.
در دومین دیدار دوبل تیم دو نفره افشین نوروزی و میلاد عابدینیان در تیم توکا فولاد تیم دونفره محمد امین غفرانی و وحید سعیدنیا  را ۳ بر صفر از پیش رو برداشتند.
اما در دیدارهای انفرادی ابتدا مهرشاد پوده از توکا فولاد ۳ بر صفر وحید غفرانی را مغلوب خود کرد. در حساس‌ترین دیدار دو بازیکن المپیکی کشورمان رو در روی یکدیگر قرار گرفتند که در نهایت افشین نوروزی با نتیجه ۳ بر یک نوشاد عالمیان را در یک بازی زیبا شکست داد. محمدرضا تائبی پور ۳ بر یک محمدامین سعیدنیا را شکست داد و میلاد عابدینیان نیز یک بر ۳ بازی را به سجاد حسینی واگذار کرد و در نهایت مجموعاً توکا فولاد ۴ بر ۲ به پیروزی رسید.

کد خبر 310801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.