گرد و غبار پدیده امروز و فردای آسمان اصفهان/کاهش ۲ تا ۴ درجه‌ای دمای هوا طی روزهای آینده

رئیس اداره پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از وزش باد و گردوغبار طی امروز و فردا در استان خبر داد و گفت: این گردوغبار ناشی از ورود موج ناپایدار از شمال و شمال شرق استان است.

حسن خدابخش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار داشت: موج ناپایداری که از دیروز با وزش باد از نواحی شمال و شمال شرقی کشور وارد استان شده، کانون‌های گردوغبار داخلی را فعال کرده و باعث آلودگی، وزش باد و گردوغبار به‌ویژه در نیمه شمالی استان شده است.

وی افزود: وزش باد امروز در نواحی شمال و شمال شرق شدید خواهد بود و بر همین اساس وجود گردوخاک تا فردا در اصفهان پیش‌بینی می‌شود.

خدابخش در ادامه گفت: برای مناطق غربی استان طی امروز و فردا بارش باران پیش‌بینی می‌شود همچنین دمای استان در روزهای پنج‌شنبه و جمعه ۲ تا ۴ درجه کاهش خواهد داشت.

رئیس اداره پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان بابیان اینکه دمای استان در سردترین اوقات به ۱۸ و در گرم‌ترین ساعات به ۳۸ درجه خواهد رسید، گفت: کیفیت هوا امروز در شهر اصفهان سالم خواهد بود ولی از بعدازظهر در مناطق شمال، شمال شرق و شرق استان برای گروه‌های حساس ناسالم خواهد بود همچنین کیفیت هوا روز پنجشنبه برای گروه‌های حساس ناسالم پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 310770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.