۶۰۰ هزار قطعه جوجه به واحدهای طیور دهاقان افزوده شد

دهاقان- رییس اداره جهاد کشاورزی شهرستان دهاقان از اجرای عملیات جوجه ریزی بیش از ۶۰۰ هزار قطعه در واحد های طیور شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان دهاقان، امیر صفرپور اظهار داشت: در طی سه ماهه اول سالجاری با توجه به ضرورت خدمات رسانی به واحدهای تولیدی بخش دام و طیور شهرستان و با هماهنگی سایر واحد های مربوطه ۷ واحد دامی شهرستان پس از اعلام نیاز و طی مراحل قانونی به انشعاب برق سراسری متصل شدند و ۳ واحد نیز افزایش قدرت انشعاب کردند.

وی افزود: در این بازه زمانی نیز ۳۸ واحد مرغداری جهت پیشگیری از بیماری آنفولانزای پرندگان مورد بازدید نمایندگان دامپزشکی، تعاونی مرغداران و مدیریت جهاد کشاورزی قرار گرفتند.

 رییس اداره جهاد کشاورزی شهرستان دهاقان با بیان اینکه عملیات جوجه ریزی بیش از ۶۹۴ هزار و ۲۹۰ قطعه در واحدهای طیور و ماکیان انجام گرفت، تصریح کرد: این مدیریت علاوه بر نقش نظارتی باید به آموزش بهره برداران نیز توجه کافی داشته باشد و هدف ما در بخش کشاورزی ارتقای سطح سلامت انسان ها و تولید محصول سالم می باشد که این مهم با آگاه سازی و آموزش به بهره برداران امکان پذیر می باشد.

صفرپور خاطر نشان کرد: با توجه به نیاز بهره برداران بیش از ۵ جلسه کلاس آموزشی پیرامون مقابله با بیماری تب کریمه گنگو در سطح شهرستان در سالجاری انجام شد. /

                       

کد خبر 310404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.