سومین دوره بازرگانان کوچک در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد

سومین دوره بازرگانان کوچک به همت شورای عالی جوانان اتاق بازرگانی اصفهان در دو رده سنی ۶ تا ۱۸ سال و در قالب سه گروه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا رییس شورای عالی جوانان اتاق بازرگان اصفهان در آیین آغاز به کار این دوره گفت: دوره آموزشی بازرگانان کوچک باهدف  آشنایی کودکان و نوجوانان با  مفاهیم اقتصادی و کارآفرینی و آموزش بازرگانی در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار می‌شود.

امیر کشانی آموزش را زیربنای هر توسعه دانست و افزود: برای تقویت بخش بازرگانی و کارآفرینی استان اصفهان باید از دوران کودکی بر روی نیروی انسانی  سرمایه‌گذاری کرد.

وی اضافه کرد: ۸۰ کودک و نوجوان در دو رده سنی ۶ تا ۱۳ و ۱۴ تا ۱۸  در قالب سه گروه پس از مصاحبه و  گفتگو در این  دوره سازمان‌دهی شدند.

مدیر برگزاری سومین دوره بازرگانان کوچک در این مراسم گفت: در این دوره کارآفرینی و کسب کار، اخلاق کسب‌وکار و کار تیمی، بازی کسب‌وکار، خلاقیت و حل مساله  و هوش مالی به کودکان و نوجوانان شرکت‌کننده آموزش داده می‌شود.

ماهین نقوی اظهار داشت: در بخش کارآفرینی و کسب کار مفاهیم کارآفرینی، اهمیت و ضرورت، تست کارآفرینی، انواع کسب‌وکار، اجزای برنامه کسب‌وکار و بوم مدل کسب‌وکار به شرکت‌کنندگان آموزش داده می‌شود.

وی افزود: در بخش اخلاق کسب‌وکار و کار تیمی موضوعات تفاوت تیم و گروه، مدیریت گروهی، آینده‌پژوهی شغلی و بوم کار تیمی ارایه می‌شود.

نقوی خاطرنشان کرد: در بخش بازی کسب‌وکار موضوعاتی از قبیل شناخت نقاط قوت وضعف، تقویت هوش هیجانی، پرورش روابط بین فردی، مسئولیت‌پذیری اجتماعی و عزت‌نفس و اعتمادبه‌نفس آموزش داده می‌شود.

وی اضافه کرد: در بخش خلاقیت و حل مساله مفاهیم و ضرورت خلاقیت، ابتکار، نوآوری، منابع و موانع خلاقیت، تکنیک های خلاقیت و حل مسئله و آشنایی با اختراعات برتر جهان و در بخش هوش مالی مفاهیم اولیه بانکداری، اجزا هوش مالی، تقویت و افزایش هوش مالی و آشنایی با مفاهیم بازاریابی به شرکت‌کنندگان ارایه می‌شود.

کد خبر 310305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.