انتشار فراخوان نخستین جشنوارۀ رسانه های مکتوب و مجازی

فراخوان نخستین جشنوارۀ رسانه های مکتوب و مجازی از سوی دفتر انجمن صنفی روزنامه نگاران اصفهان منتشر شد.

به گزارش ایمنا، انجمن صنفی روزنامه نگاران استان اصفهان اقدام به برگزاری نخستین جشنوارۀ رسانه های مکتوب و مجازی به مناسبت روز خبرنگار کرده است. طبق متن فراخوان این جشنواره کلیۀ اصحاب رسانه و صاحبان قلم اعم از اعضای انجمن صنفی روزنامه نگاران و افراد غیر عضو،  تا تاریخ ۳۰ تیر ماه، مهلت دارند آثار خود را به ایمیل دبیرخانۀ این جشنواره ارسال کنند.

این جشنواره در سه بخش مقالات، مسابقه و بخش ویژۀ خود انتقادی برگزار می شود و آثار منتخب جشنواره نیز برای نخستین بار در کتابی با همین عنوان چاپ خواهد شد.

محور موضوعی مقالات این جشنواره عبارت است از:

رسالت رسانه ها در تحقق اهداف و آرمان های شهدای رسانه ای، نقش رسانه در فرهنگ توسعۀ پایدار، نقش رسانه در تحقق اقتصاد مقاومتی، نقش فضای مجازی در ارتقای دانش و فرهنگ و رسانه، نقش رسانه در ارتقای سواد رسانه ای فضای مجازی، نقش طرح های حمایتی تشویقی در رشد و شکوفایی نشریات مکتوب، اهمیت هماهنگی بین مطبوعات، روابط عمومی ها و رسانه های مجازی، نقش تشکل های صنفی و مطبوعاتی در انتقال دانش و تجربیات به نسل جوان تر، ویزگی های عکس خبری و جایگاه عکاسی در انتقال مفهوم خبر، عنوان آزاد.

گفتنی است، موضوع بخش مسابقه (شامل قالب های یادداشت، مصاحبه، گزارش، عکس، کاریکاتور و تیتر) و بخش خود انتقادی آزاد بوده و محدودیتی نیز برای ارسال تعداد آثار به دبیرخانۀ این جشنواره وجود ندارد. همچنین پیش شرط چاپ و منتشر شدن تنها برای بخش «مسابقه» وجود دارد و بخش مقاله و خود انتقادی از این شرط مستثنی هستند.

کلیۀ اصحاب رسانه و صاحبان قلم، تا ۳۰ تیر ماه فرصت دارند در بخش مسابقه آثاری که از مرداد ماه سال ۹۵ تا کنون در خبرگزاری ها، پایگاه های خبری دارای مجوز و نشریات  به چاپ رسیده، و در بخش مقاله و خود انتقادی، متن تایپ شده خود را همراه با ذکر مشخصات، به نشانی anjomanesenfi.newspaper@gmail.com ارسال کنند./

کد خبر 310039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.