کسب درآمد مناسب برای ساختن بهینه شهر

رئیس اداره ممیزی شهرداری اصفهان گفت: تمام تلاش شهرداری کســـب درآمـــد مناسب برای ساختن بهینه شهر اصفهان است.

به گزارش ایمنا، مهدی زارعی با اشاره به سه حوزه فعالیت مدیریت امور درآمد شهرداری اصفهان گفت: حوزه درآمدهای ساختمانی به عنوانی یکی از حوزه‌های  مدیریت امور درآمد است که شهروندان با آن آشنایی دارند.

وی به حوزه درآمد ساختمانی اشاره کرد و افزود: لوایح و مصوبات که شامل قوانین و تصمیماتی است که در این حوزه گرفته می‌شود، اولین اقدام در این حوزه است.

رئیس اداره ممیزی شهرداری اصفهان پیشنهاد قیمت‌های منطقه ای که سالیانه انجام می‌شود را دیگر اقدام در حوزه درآمدهای ساختــمانی دانست و از نظــارت و کنتــــرل محاسبات پروانه ساختمانی  که در مناطق پانزده‌گانه انجام می شود، به عنوان دیگر اقدام این حوزه یاد کرد.

رئیس اداره ممیزی درآمد شهرداری اصفهان پشتیبانی نرم افزاری و سخت افزاری شهرداری های مناطق پانزده‌گانه را اقدام چهارم حوزه درآمدهای ساختمانی اعلام کرد.

زارعی برنامه ریزی و پیگیری برای  وصول مطالبات شهرداری اصفهان را حوزه دوم فعالیت مدیریت امـــور در آمــد دانست و گفت: در ایــن حـــوزه برای وصول مطالبات شهرداری اصفهان تلاش می‌شود .

به گفته وی، با تحلیل ممیزی که در این حوزه انجام می شود، سهم شهرداری بر اساس قوانین قانون مالیات بر ارزش افزوده، محاسبه  و از قسمت‌های مربوط وصول می‌شود.

رئیس اداره ممیزی درآمد شهرداری اصفهان به وصول مطالبات شهرداری اصفهان  از نهادها و ارگان‌هایی که این نهاد با آنها در ارتباط است، اشاره کرد و گفت: پیگیری وصول هر نوع طلب شهرداری از جمله عوارض نوسازی، خودرو و کسب در این حوزه پیگیری می‌شود که شهروندان با آنها آشنایی دارند.

 وی به ممیزی درآمد به عنوان حوزه سوم اقدامات مدیریت امور درآمد شهرداری اصفهان اشاره و اعلام کرد: مدیریت امور درآمد به صورت ویژه  در این حوزه ، به صورت دوره ای کدهای عوارض را ممیزی و نقاط قوت و ضعف موجود را استخراج می‌کندو سعی دارد از پتانسیل عوارض استفاده کند.

رئیس اداره ممیزی درآمد شهرداری اصفهـــان از تلاش بــرای کســـب درآمـــد مناسب برای ساختن بهینه شهر اصفهان گفت و اعلام کرد: تامین مالی و ثبت درآمــدها نیـز در این حــوزه انجام می شود.

 زارعی ادامه داد: پیش بینی های انجام شده در حوزه مسکن و اقتصاد سبب می شــود در ماه های پیــش رو شـــرایط خوبی داشته باشیم.

وی اضافه کرد: مشکلات کوچکی که در ابتدای سال  96 با آن مواجه بودیم و سبــب شد کنـــدتــر حــرکت کنیــم را در ماه‌های بعد رفع می کنیم.

کد خبر 309966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.