۴ بازمانده از آن ۱۱ نفر

اکثر بازیکنانی که در دوران حضور عبدالله ویسی جذب سپاهان شدند دیگر جایی در تیم اصفهانی ندارند.

به گزارش ایمنا، عبدالله ویسی وقتی به سپاهان آمد ۹ بازیکن جدید در نقل و انتقالات تابستانی و ۲ بازیکن در پنجره زمستانی جذب کرد. از این جمع ۱۱ نفره، اکنون تنها چهار بازیکن همچنان در سپاهان حضور دارند و ۷ نفر دیگر جدا شده‌اند.

جلال‌الدین علی‌محمدی، مهرداد محمدی، لی اولیویرا، طالب ریکانی، فرید بهزادی کریمی، موسی کولیبالی، علی هلیچی، عماد میرجوان و پدرو هنریکه ۹ بازیکنی بودند که در نقل و انتقالات تابستانی گذشته به سپاهان پیوستند. از این جمع، فقط سه نفر اول همچنان در سپاهان حضور دارند و سه نفر آخر پس از گذشت تنها یک نیم‌فصل از تیم اصفهانی جدا شدند.

مسعود حسن‌زاده و سیدجلال عبدی هم خریدهای زمستانی ویسی بودند که اولی فعلاً مصدوم است و نفر دوم در پایان فصل به همراه چهار بازیکن دیگر از جمله ریکانی و بهزادی کریمی توسط زلاتکو کرانچار در لیست مازاد قرار گرفت تا چهارمین خرید سرمربی سابق سپاهان باشد که عمر حضورش در نصف جهان فراتر از یک نیم‌فصل نرفت.

به این معادلات البته باید سرور چپاروف را هم اضافه کرد که در زمان ویسی و البته برخلاف خواست او جذب سپاهان شد و هنوز هم تکلیف ماندن یا رفتنش از این تیم مشخص نیست.

کد خبر 309304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.