پرداخت حقوق کارکنان شهرداری و سازمان های وابسته در اولویت پرداخت ها قرار گیرد

عضوشورای اسلامی شهر اصفهان گفت: پرداخت حقوق کارکنان شهرداری و سازمان های وابسته باید در اولویت پرداخت ها قرار گیرد چرا که این مسأله بر زندگی آن ها تاثیر گذار است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصر اصفهانی صبح امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به یکی از مشکلات ایجاد شده در شهر اظهار کرد: کاهش و افت فشار آب شرب در بعضی از مناطق مشکلات زیادی را برای شهروندان به وجود آورده و چون اطلاع رسانی هم نمی شود در زندگی مردم اختلال ایجاد می شود که انتظار می رود یا مشکل به طور کلی حل شود یا اینکه این کمبود بین مناطق توزیع شود و با اطلاع رسانی قبلی مشکلات موجود کاهش یابد.

وی در بخش دیگر سخنان خود به اوقات فراغت نوجوانان اشاره کرد و افزود: با توجه به تعطیلی مدارس و شروع فعالیت های تابستانه و امانت سپاری جوانان و نوجوانان به مراکز فرهنگی، ‌تفریحی و هنری امیدواریم متولیان و مسئولان پایگاه های تابستانه موارد ذیل را مورد التفات لازم قرار دهند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان عنوان کرد: در این مراکز تخفیفات لازم باید به ویژه برای اقشار آسیب پذیر و کم درآمد در نظر گرفته شود و به گونه ای برنامه ریزی کنند که هیچ عزیزی صرفاً به دلیل عدم تمکن مالی از دریافت خدمت باز نماند.

وی با اشاره به اینکه بر ضرورت نظم و انضباط بر برنامه ها تاکید شود و حضور و غیاب مجموعه به طور مطلوب انجام و به خانواده ها اطلاع رسانی شود، ادامه داد: کیفیت بخشی خدمات در دستور کار قرار بگیرد تا هم اعتبار مجموعه خدمات رسان حفظ و ارزش یابد و هم گروه های هدف از این کلاس ها و برنامه ها استفاده مطلوب کنند.

نصر اصفهانی تاکید کرد: با توجه به اینکه پرداخت حقوق باید در اولویت پرداخت های هر سازمان قرار بگیرد انتظار ما از شرکت های وابسته به شهرداری و شرکت های خدماتی این بوده که از تاخیر در پرداخت حقوق کارکنان و کارگران خود جلوگیری کنند و این مبلغی که کل زندگی آنها را تحت الشعاع قرار می دهد را به تاخیر نیاندازند.

کد خبر 309165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.