زمین ناحیه صنعتی انالوجه چادگان به طور رایگان واگذار می شود

چادگان - معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: زمین ناحیه صنعتی انالوجه چادگان به طور رایگان واگذار می شود و متقاضیان می توانند از معافیت ۱۳ ساله مالیاتی استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان چادگان، علی یزدانی در مراسم بهره برداری از ناحیه صنعتی روستای انالوجه  این شهرستان گفت: این پروژه همان تحقق اقتصاد مقاومتی  مد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

یزدانی با مروری بر مزیت های خاص شهرستان های غرب استان گفت: در قالب بنگاه های خرد و کوچک و پروژه های متناسب با اقتصاد مقاومتی که یکی از محورهای اصلی آن گیاهان دارویی، خوشه ها و بنگاه های مرتبط با آن است  برنامه توسعه صنعتی ویژه این مناطق طراحی شده است که برای مدیریت استان ارسال خواهد شد.

 وی با تاکید بر  لزوم همکاری و تعامل همه مردم و مسئولان برای تحقق حداکثری سیاست های اقتصاد مقاومتی عنوان داشت: ناحیه صنعتی این روستا، در مجموع ۲۰ هکتار است و تاکنون پنج هکتار از آن مورد بهره برداری قرار گرفته است.

وی افزود: این پنج هکتار برای استفاده ۳۵ کارگاه تولیدات محصولات لاستیکی خودروهای سبک و سنگین روستای انالوجه که در مدت سه ماه احداث و آماده بهره برداری شده است.

یزدانی با بیان این که زمین این ناحیه صنعتی رایگان واگذار می شود، افزود: متقاضیان می توانند از معافیت ۱۳ ساله مالیاتی استفاده کنند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران یادآور شد:  ناحیه صنعتی انالوجه تا ۵۰ هکتار قابل افزایش است و در مرحله دوم به ۲۰ هکتار افزایش می یابد و اگر از متقاضی برخوردار باشد، تا سطح ۵۰ هکتار نیز افزایش خواهد یافت.

کد خبر 309113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.