به دنبال راه حل برای مشکل سربازی پهلوان هستیم/ انجام بازی تدارکاتی با پیکان

سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: باشگاه ذوب‌آهن به دنبال راه حل‌هایی است که مشکل سربازی احسان پهلوان را حل کند و او در ذوب‌آهن بماند.

محمدعلی شجاعی در گفتگو با خبرنگار ایمنا در مورد برگزاری اردوی تدارکاتی ذوب‌آهن در کشور ترکیه، اظهار کرد: هنوز تاریخ دقیقی برای اعزام تیم به ترکیه مشخص نکرده‌ایم اما قبل از این اردو، در اصفهان دو نوبت در روز تمرین می‌کنیم و ۱۹ تیرماه هم برای تست پزشکی به تهران می‌رویم و ۲۱ تیر با تیم پیکان یک بازی تدارکاتی انجام می‌دهیم.

وی ادامه داد: در حال برنامه‌ریزی هستیم تا در همین هفته نیز یک بازی تدارکاتی برگزار کنیم که احتمال دارد با تیم امید ذوب‌آهن و یا یک تیم دسته یکی بازی کنیم.

سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن در مورد جذب بازیکن گرجستانی مدنظر قلعه‌نویی گفت: این بازیکن با نظر قلعه‌نویی جذب شده و الان در گرجستان است اما به زودی به اصفهان برمی‌گردد و همراه با تیم به تمرین می‌پردازد. این بازیکن سابقه بازی در لیگ کشور گرجستان را در کارنامه دارد.

وی مهدی رجب‌زاده را عضوی از باشگاه ذوب‌آهن دانست و افزود: قرارداد مهدی رجب‌زاده تمدید می‌شود و او در تمرینات بدنسازی تیم هم بسیار محکم و باانگیزه کار کرده است که این امر نشان می‌دهد که هم باشگاه و هم امیر قلعه‌نویی وی را می‌خواهند و هیچ مشکلی هم وجود ندارد.

شجاعی در پاسخ به این سوال که آیا با بازیکنان دیگری هم مذاکره کرده‌اید یا خیر بیان داشت: بازیکنانی مد نظر سرمربی این تیم هستند اما هنوز هیچ مذاکره‌ای با آنها انجام نشده است.

وی در مورد آخرین وضعیت احسان پهلوان اظهار داشت: باشگاه ذوب‌آهن به دنبال راه حل‌هایی است که مشکل سربازی این بازیکن را حل کند و او در ذوب‌آهن بماند.

کد خبر 309101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.