زلاتکو واقعاً موسی را نخواست

با اعلام صریح سرمربی سپاهان مبنی بر عدم‌تمایل به ادامه همکاری با موسی کولیبالی علت رفتار نقل و انتقالاتی باشگاه اصفهانی در قبال این مدافع ۲۴ ساله مشخص شد.

به گزارش ایمنا، یکی از ابهامات بزرگ درباره عملکرد نقل و انتقالاتی سپاهان این بود که چرا باشگاه اصفهانی به جای اقدام برای تمدید قرارداد موسی کولیبالی برای جذب مدافعان جدید تلاش می‌کند تا اینکه زلاتکو کرانچار به صراحت اعلام کرد که این مدافع ۲۴ ساله اهل مالی جایی در برنامه‌های او برای فصل پیش رو ندارد.

قرار نداشتن کولیبالی در برنامه‌های کرانچار به این دلیل در وهله اول احتمال دور از ذهنی به نظر می‌رسید که این مدافع در هر ۶ مسابقه پایانی فصل گذشته که در آن مرد کروات هدایت سپاهان را به عهده داشت در ترکیب اصلی تیم اصفهانی بازی کرد. به عبارت دقیق‌تر، موسی در تمامی دقایقی که کرانچار در بازگشت به نصف جهان روی نیمکت سپاهان حضور داشت در زمین مسابقه حاضر بود.

نام کولیبالی در لیست مازاد ۵ نفره سپاهان که یک ماه و نیم پیش اعلام شد به چشم نمی‌خورد. البته در آن فهرست تنها اسامی بازیکنان در لیست خروج قرار گرفته بود که باشگاه علیرغم داشتن قرارداد تمایلی به ادامه همکاری با آنها نداشت.

کد خبر 309089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.