افزایش ۲۰ درصدی سفرها در تعطیلات عید فطر امسال/ درخواست پلیس از مردم درباره طرح دریا

فرمانده نیروی انتظامی گفت: طرح تجمیع مراکز ۱۱۰ در ۵ استان کشور اجرایی شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حسین اشتری در افتتاح مرکز تجمیع ۱۱۰ در مرکز مازندران با اشاره به اینکه تجمیع این سامانه در استان موجب افزایش سرعت و انتقال اطلاعات و خدمات بهتر به مردم می‌شود، اظهار کرد: کاهش هزینه و نیروی انسانی و افزایش نظارت بر فرآیند استانی بخشی از مزیت‌های این طرح است.

وی با بیان اینکه در آینده تمام سطح استان مجهز به دوربین می‌شود، تصریح کرد: یکی دیگر از مزیت‌های این طرح ساماندهی دوربین‌ها در مراکزی بود که جرائم در آن بیشتر به وقوع می‌پیوست.

فرمانده نیروی انتظامی کشور با اشاره به اینکه تقسیم بندی افراد در این طرح موجب افزایش سرعت عمل افراد می‌شود، گفت: با این طرح امیدواریم میزان جرائم کاهش یابد.

اشتری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به طرح دریای امسال، اظهار کرد: طرح دریای امسال از خردادماه سال جاری آغاز شد و تا سوم مهرماه ادامه دارد.

وی گفت: در طرح دریا به ناهنجاری‌ها توجه ویژه‌ای می‌شود، مسافران باید توجه کنند که حقوق مردم در سفرهای تابستانی تضییع نشود.

فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: میزان سفر در روز عید فطر نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد افزایش داشت، در دو روز عید فطر امسال تلفات نیز کاهش یافت که نشانگر تلاش همکاران و همکاری مردم بود. امسال در تابستان تا به امروز تلفات کاهش داشته است

اشتری گفت: مسافران زمان برگشت را مدیریت کنند تا با مشکلی رو به رو نشوند.

وی گفت: از سوی پلیس راهور بیش از ۵۰۰ نقطه حادثه‌خیز شناسایی شده است، این طرح تجمیع در ۵ استان مازندران، گیلان، گلستان، خراسان رضوی و خوزستان اجرا شد.

کد خبر 308859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.