ارتقاء سرانه های خدماتی در ۲۰۰ محله شهر اصفهان

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان بر ارتقاء سرانه فرهنگی، تفریحی و ورزشی ۲۰۰ محله شهر اصفهان تاکیدکرد.

به گزارش ایمنا،‌ علیرضا نصر اصفهانی در حاشیه افتتاح پروژه های منطقه ۸ شهرداری اصفهان اظهار کرد:‌ برای ارتقاء سرانه فرهنگی بزرگترین فرهنگسرای منطقه گلستانه احداث و  خیابان شهید علاقمندان وسردار شهید صادقی نیز برای تسهیل رفت و آمد شهروندان تکمیل و در اختیار شهروندان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه در منطقه ۸ شهرداری اصفهان برای ارتقاء سرانه فضای سبز ۲ بوستان محلی برای ایجاد و نشاط در بین خانواده های منطقه  در محله فردوان و بهرام آباد احداث شد، ادامه داد: همچنین کلنگ عملیات اجرایی  ۲ بوستان  در محله فردوان – تقاطع خیابان ساحل  - خیابان مجاهد و بوستان و فضای سبز  حاشیه بزرگراه شهید رادنی پور نبش خیابان آیت الله صادقی بر زمین زده شد.

نصر اصفهانی در ادامه با اشاره به اینکه عملیات اجرایی پرروژه های که کلنگ آن بر زمین زده می شود با سرعت انجام می شود، اضافه کرد:  در همین راستا عملیات اجرایی بوستان بهرام‌ آباد ظرف ۵ ماه انجام شد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان و منتخب دوره پنجم شورای اسلامی شهر اصفهان  با بیان اینکه حضور مردم در افتتاح پروژه نشان دهنده رضایتمندی و خوشنودی مردم و انتظار ات بحقی آنها از شهرداری است، تصریح کرد: وضعیت بودجه و درآمد شهرداری مناسب نیست  اما این امر باعث کاهش سرعت و اجرای اقدامات عمرانی شهرداری نشده و خوشبختانه هرهفته شاهد افتتاح پروژه ها هستیم.

وی با تاکید بر اینکه امیدواریم ۲۰۰ محله ای که در اصفهان وجود دارد از ارتقا سرانه فرهنگسرا، بوستان و ورزشگاه  غیره برخوردار باشند، گفت:امیدواریم با استقرار شورای پنجم این حرکات استمرار و با سرعت بیشتری نیز اجرا شود.

کد خبر 308794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.