برگزاری نماز عید فطر در اختیار استانداری نیست/ وعده زرگرپور به عکاسان خبری اصفهان

استاندار اصفهان با بیان اینکه هرگونه حرکتی که مانع انعکاس بیرونی برنامه‌های عبادی، سیاسی بشود، تأثیر منفی بر عظمت آنها دارد، وعده حل این مشکل را به عکاسان خبری داد.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری ایمنا، ممانعت از حضور عکاسان خبری در نماز عید فطر و اعتراض عکاسان خبری استان اصفهان به این رفتار مسئولین در چند روز اخیر حاشیه‌ساز شد.

استاندار اصفهان امروز در جمع خبرنگاران در واکنش به این موضوع با بیان اینکه برنامه‌ریزی برگزاری نماز جمعه وظیفه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان است که کمترین هماهنگی را با استانداری دارد، گفت: استانداری هم در برخی از موارد به این عدم هماهنگی اعتراض کرده است.

وی افزود: یکی از مسائل مهم در برگزاری برنامه‌های عبادی و سیاسی مانند نماز جمعه و نماز عید فطر، نشر و انعکاس صحیح و همه‌جانبه آن است و از آنجا که استان اصفهان پس از تهران یکی از شهرهای مرجع برای رصد توسط رسانه‌های دنیا است، هرگونه حرکتی که مانعِ انعکاس بیرونی این برنامه‌های عبادی سیاسی بشود، تأثیر منفی بر عظمت آنها داشته و برد تأثیر این برنامه‌ها را کاهش می‌دهد.

استاندار اصفهان همچنین با تاکید بر این نکته که برنامه‌ریزی جزئیات برگزاری این برنامه‌ها در اختیار استانداری نیست، وعده ایجاد جایگاه ویژه عکاسان خبری در مصلای اصفهان برای حل این قبیل مشکلات را به عکاسان داد.

کد خبر 308737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.