موضوع قطار ارومیه از اولویت‌های جدی دولت است

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع قطار ارومیه یکی از مهم‌ترین اولویت‌های دولت بوده و نمایندگان مجلس استان نیز به طور جدی پیگیر پیشرفت این پروژه هستند.

سیدهادی بهادری با تاکید بر گسترش راه‌های ریلی در استان اظهار داشت: بی‌شک تنها زمانی اقتصاد آذربایجان‌غربی رونق پیدا می‌کند که راه‌های ارتباطی گسترش یابد.

وی افزود: اگر راه آهن نقده به ارومیه تکمیل شود، هم صادرات و واردات محصولات و در پی آن تجارت گسترش پیدا کرده و هم با رونق آن، بخش اعظمی از مشکلات مربوط به اشتغال جوانان رفع می‌شود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: بی‌تردید اگر در ۱۶ سال گذشته و در دولت‌های پیشین، نمایندگان مجلس با جدیتی که امروز در پیگیری انجام فعالیت‌های مربوط به این پروژه وجود دارد، اقدام می‌کردند تاکنون ارومیه‌ای‌ها از نعمت قطار بهره‌مند می‌شدند.

وی با انتقاد از برخی افراد که امید را در دل مردم به یاس و نا امیدی مبدل می‌کنند گفت: امروز موضوع قطار ارومیه یکی از مهم‌ترین اولویت‌های دولت بوده و بنده نیز به طور جدی پیگیر پیشرفت این پروژه هستم.

بهادری اظهار داشت: همچنان که با پیگیری‌های مستمر و شبانه‌روزی، موضوع قطار سریع السیر اورمیه-تبریز در واپسین روزهای سال گذشته، در جدول ۲۰ گنجانده شد، تمام توان خود را نیز تا پایان پروژه برای پیگیری اتصال ارومیه به شبکه ریلی کشور به کار می‌گیریم.

منبع: فارس

کد خبر 308611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.