نماز عید فطر در سمیرم برگزار شد/تصاویر

سمیرم- امام جمعه سمیرم گفت: امیدواریم نمایندگان مجلس، دولتمردان و کمیته برجام کشور در این راستا پاسخی مناسب آماده کند تا جلوی دشمنان ملت ما را بگیرند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان سمیرم، حجت الاسلام حسین رجائی پور در خطبه های نماز با شکحوه عید فطر سمیرم تصریحی کرد: ماه رمضان، ماه بندگی و اخلاص به سر انجام خود رسید، توشه و اندوخته های این ماه تا سال آینده به همراه فرد روزه دار است.

 امام جمعه سمیرم با اشاره به پسابرجام و تحریم های  غیرمنصفانه استکبار بر علیه ایران گفت: امیدواریم نمایندگان مجلس، دولتمردان و کمیته برجام کشور در این راستا پاسخی مناسب آماده کند تا جلوی دشمنان ملت ما را بگیرند.

وی کشاورزی را اصلی طرین قطب اقتصاد شهرستان دانست و با اشاره به وابستگی مردم به آن افزود: با توجه به خشکسالی، تحریم و رکود حمایت از کشاورزی از طرف مسئولان قابل لمس نبوده و باید از کشاورزان به عنوان قشر تولید کننده کشور حمایت جدی انجام شود.

حجت الاسلام رجائی پور تصریح کرد: امروز جوانان ما با مشکل سخت گیری والدین در بحث ازدواج روبرو بوده و مهریه های سنگین همراه با بیکاری و عدم تامین مسکن باعث دوری جوانان از این سنت نبوی شده که خانواده ها باید با آموزش صحیح واقعیت ازدواج را به فرزنداان خود بفهمانند.

کد خبر 308515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.