پرتاب موشک به سمت داعش، قدرتمندی ایران را نشان داد

تیران-امام جمعه شهرستان تیران و کرون گفت: پرتاب موشک های جنگی ایران به سمت داعش، قدرتمندی جمهوری اسلامی ایران را به دشمنان نشان داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، حجت الاسلام و المسلمین حسین رشیدیان در خطبه های نماز عیدفطر تیران با اشاره به پاسخ جمهوری اسلامی ایران به داعش و حامیان این گروه تروریستی اظهارداشت: اقدام به موقع و تدبیر ارزشمند جمهوری اسلامی ایران به گروه های تروریستی و تکفیری در پی اقدامات تروریستی تهران پاسخی کوبنده به آن ها بود.

وی افزود: پرتاب موشک های جنگی ایران به سمت داعش، قدرتمندی جمهوری اسلامی ایران را به دشمنان نشان داد که نشان از توان دفاعی و نظامی کشورمان بود که به موقع انجام خواهد شد.

امام جمعه شهرستان تیران و کرون با اشاره به اهمیت اتحاد و همدلی بین مردم بیان داشت: با وجود سلایق سیاسی اما اتحاد برای امنیت کشور بسیار مهم است که مردم ایران نسبت به این موضوع توجه داشته و همواره در حفظ این اتحاد باید اهتمام داشته باشند.

وی با بیان اینکه مسئولان خدمتگذاری به مردم را باید وجه همت خود قرار دهند، تصریح کردک مسئولان کشور در رده های مختلف باید نسبت به نیازهای جامعه پاسخگو باشند و ضمن رصد وضعیت کشور و نیازهای جامعه نسبت به رفع آن ها اقدام کنند.

حجت الاسلام رشیدیان با اشاره به احداث حوزه علمیه خواهران و برادران در تیران گفت: برای تکمیل ساختمان حوزه علمیه برادران نیازمند اعتبار مالی است که مشارکت خیرین در تکمیل این پروژه و رفع بدهی احداث ساختمان حوزه علمیه خواهران نیاز است که با همکاری کمیته امداد بخشی از زکات فطره امسال برای تامین بدهی ساختمان حوزه علمیه برداشته می شود.

کد خبر 308471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.