بیرانوند ماند، مظاهری نرفت

دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس در حالی به حرف و حدیث‌های اخیر درباره جدایی‌اش پایان داد که ماندنش اتفاقی قابل پیش‌بینی بود.

به گزارش ایمنا، با اینکه علیرضا بیرانوند قرارداد خود را با پرسپولیس تمدید کرده بود اما پیشنهادهای اروپایی که برای او در رسانه‌های داخلی و خارجی مطرح می‌شد از یک طرف و شایعه اختلافات مالی با باشگاه تهرانی از سوی دیگر طی روزهای اخیر به احتمال جدایی این دروازه‌بان ملی‌پوش از جمع قرمزهای پایتخت قوت بخشیده بود.

این گمانه‌زنی‌ها دومینووار به اصفهان هم رسید و به شایعه پرسپولیسی شدن رشید مظاهری دامن زد آن هم در حالی که از قرارداد این دروازه‌بان ملی‌پوش با ذوب‌آهن هنوز یک فصل دیگر باقی است.

اما همانطور که پیشتر در خبرگزاری ایمنا به آن اشاره شد حتی در اوج این شایعات هم قابل پیش‌بینی بود که انتقال شماره یک تیم ملی به اروپا در عمل رنگ واقعیت به خود نگیرد به خصوص که برخی مشتریان بالقوه اروپایی او چنان نام‌های بزرگی داشتند که قابل تصور نبود بیرانوند در کوتاه‌مدت شانسی برای رسیدن به ترکیب اصلی آنها داشته باشد.

از آنجا که در سال جام جهانی قرار داشتن مداوم در شرایط مسابقات باشگاهی برای ملی‌پوشان مدعی حضور در روسیه یک الزام اساسی به نظر می‌رسد از همان ابتدا معلوم بود که بیرانوند با یک انتخاب پُرریسک جایگاه ثابت خود در ترکیب اصلی تیم ملی را به خطر نمی‌اندازد.

کد خبر 308275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.