حذف میزبان با شکست برابر مکزیک/ پرتغال صدرنشین گروه A شد

در پایان بازی‌های گروه‌ A جام کنفدراسیون‌ها تیم‌های پرتغال و مکزیک به مرحله بعد صعود کردند.

به گزارش ایمنا، در چارچوب رقابت‌های گروه A جام کنفدراسیون‌ها امشب از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه ۲ دیدار همزمان برگزار شد که طی آن روسیه و مکزیک در ورزشگاه کازان آرِنا و نیوزلند و پرتغال در ورزشگاه سن پطرزبورگ به مصاف هم رفتند.

روسیه که برای صعود نیاز به شکست مکزیک داشت کار را خوب آغاز کرد و در دقیقه ۲۵ توسط سامدوف به گل رسید اما در ادامه مکزیک خیلی زود با گل آروخو در دقیقه ۳۰ کار را به تساوی کشاند. شروع خوب مکزیک در نیمه دوم هم با گل همراه شد و این لوزانو بود که در دقیقه ۵۲ گل دوم و پیروزی بخش مکزیک را به ثمر رساند.

در دیگر دیدار این گروه پرتغال کار سختی در پیش نداشت با ۴ گل از سد نیوزلند گذشت. کریستیانو رونالدو در دقیقه ۳۳ از روی نقطه پنالتی، برناردو در دقیقه ۳۷، آندره سیلوا در دقیقه ۸۰ و نانی در دقیقه ۹۰ گل‌های پرتغال را به ثمر رساندند تا با تفاضل گل بهتر نسبت به مکزیک به عنوان صدرنشین به مرحله نیمه نهایی صعود کنند.

در ادامه رقابت‌های جام کنفدراسیون‌ها فردا از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه دو دیدار پایانی گروه B برگزار می‌شود که طبق آن آلمان و کامرون در ورزشگاه فیشت و شیلی و استرالیا در ورزشگاه اسپارتاک مسکو به مصاف هم می‌روند.

کد خبر 308271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.