فراخوان نخستین جشنوارۀ «صحنۀ کودکی» منتشر شد

دفتر تخصصی کودک اصفهان، فراخوان نخستین دوره اجرای نمایش های کودک برای کودک را با عنوان «صحنه کودکی» ویژۀ استان اصفهان منتشر کرد.

به گزارش ایمنا، موضوع پیوستن اصفهان به جرگۀ شهرهای دوستدار کودک موجب شده تا شهرداری اصفهان برنامه های بسیاری را برای کودکان این شهر برگزار کند. یکی از این برنامه ها برگزاری جشنوارۀ «صحنۀ کودکی» است که فراخوان شرکت در نخستین دورۀ آن به تازگی از سوی کارگروه نمایش «کودک برای کودک» دفتر تخصصی کودک سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان منتشر شده است.

بر اساس متن فراخوان هدف از برگزاری جشنواره چنین است: ارتقای جایگاه تئاتر کودکان برای کودکان در فرهنگ عمومی، نیاز سنجی، بررسی چالش ها و فرصت های خانه کودک برای پیشبرد اهداف نمایشی کودکان برای کودکان، تشکیل نظام نظارت و ارزیابی روش مند فعالیت های مرتبط با نمایش کودک برای کودک،  هدایت ایجاد انگیزش و آموزش نیروهای انسانی، تامین و بهسازی مراکز مرتبط با فعالیت های نمایشی کودک.  

این جشنواره در دو بخش اجرای زنده و عروسکی برگزار می شود و مدارک لازم برای شرکت در آن شامل تکمیل فرم شرکت در دوره اجراها،  ارائه سه نسخه لوح فشرده از فیلم نمایش به همراه ارائه رزومه کارگردان است.

گاه شمار جشنوارۀ صحنۀ کودکی نیز به شرح زیر است:

آخرین مهلت ارسال فیلم نمایش : ۲ مرداد ماه

اعلام نتایج بازبینی فیلم ها: ۷ مرداد ماه

بازبینی آثار نمایشی (حضوری) : ۱۷ تا ۲۳ مرداد ماه 

اعلام نتایج نهایی: ۲۵ مرداد ماه

اجرای نخستین دوره : ۱ شهریور ماه
علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرکت در این جشنواره می توانند با شماره ۳۶۲۷۵۰۴۰ تماس بگیرند. /

کد خبر 308237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.