مسابقات جام مولای عرشیان نشاط محلات را دوچندان کرد/ بروز مشکلات در آسفالت ریزی معابر

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در ایام ماه مبارک رمضان در سطح محلات شهر اصفهان مسابقات ورزشی برگزار شد که شور و نشاط را به محلات بخشید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصر اصفهانی در جلسه علنی امروز شورای شهر اصفهان اظهار کرد: از مردم شهید پرور اصفهان که در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند تقدیر و تشکر می کنم و امیدوارم با نصرت الهی روزی شاهد نابودی کامل رژیم منحوس اسرائیل باشیم.

وی در ادامه صحبت هایش با اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی با عنوان «جام مولای عرشیان» گفت: از شهرداری و به خصوص سازمان ورزش شهرداری به جهت برگزاری مسابقات جام مولای عرشیان که در ایام ماه مبارک رمضان برگزار شد تقدیر و تشکر دارم.

وی افزود: این مسابقات باعث شور و نشاط در سطح محلات شهر شد و شیرینی ایام مبارک ماه مبارک رمضان را پس از ساعات افطار دوچندان کرد.

این عضو شورا در بخشی دیگر از صحبت های خود با اشاره به نهضت آسفالت بیان کرد: در قالب این نهضت اقدامات خوبی صورت گرفته و این حرکت مهم قابل تقدیر است.

نصر اصفهانی تاکید کرد: اما باید قبل از هرگونه آسفالت ریزی در معابر شهری با سازمان آب و فاضلاب به جهت تنظیم دریچه های فاضلاب هماهنگی شود چرا که در این رابطه مشکلاتی بوجود آمده و باعث افزایش هزینه ها شده است.

کد خبر 308203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.