مردم کاشان روز قدس بار دیگر اراده آهنین را در حمایت از مردم فلسطین به نمایش گذاشتند

کاشان - معاون استاندار و فرماندار کاشان از حضور باشکوه و معنی دار مردم شریف، شهید پرور و ولایتمدار دارالمومنین کاشان در مراسم روز قدس که بار دیگر اراده آهنین ایران اسلامی را در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در معرض دید جهانیان قرار دهند، تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان کاشان، حمیدرضا مومنیان اظهار داشت: مردم همیشه در صحنه کاشان با شرکت با شکوه خود در مراسم این روز، همپای مردم ایران و جهان نشان دادند که همواره از تلاش های آزادیخواهانه مردم جهان به خصوص مردم ستمدیده و مظلوم فلسطین حمایت نموده و یاور و همراه آنان هستند و ترور های کور اخیر در محل مجلس شورای شورای اسلامی و مرقد مطهر امام (ره) هرگز خللی در عزم و اراده راسخ ملت برای اهداف و ادامه مسیر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وارد نخواهد کرد.
فرماندار کاشان افزود: حضور همه اقشار و گروه های سیاسی در کنار آحاد مردم و دوشادوش هم، ضمن اعلان حمایت از آرمان های مردم فلسطین جلوه‌ای دیگر از عظمت، اقتدار و همبستگی و اتحاد مردمی را به نمایش گذاشت.
مومنیان تاکید کرد: بی‌شک تداوم این همدلی و اتحاد می‌تواند پشتوانه عظیمی برای مسئولین شهری در راستای حرکت به سمت تعالی و پیشرفت شهرستان برای پیگیری اهداف و تحقق برنامه ها و شعارهای دولت تدبیر و امید باشد.
وی در پایان ضمن آرزوی سعادت و سربلندی و بهروزی همگان در مسیر دستیابی همه جانبه به آرمان های تابناک انقلاب اسلامی از درگاه خداوند منان، ادامه داد: بر خود لازم می دانم از عموم همشهریان که حماسه سازان اصلی این حضور انقلابی بودند، تشکر کنم و فرصت را غنیمت دانسته و از همه بزرگان و مسئولان شهرستان به خصوص حضرت آیت ا... نمازی نماینده ولی فقیه و امام جمعه معزز شهرستان، نماینده مردم شریف شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر فرمانده‌هان نظامی و انتظامی، نیروهای مقاومت بسیج، خانواده معظم شهداء و ایثارگران تقدیر و تشکر نمایم./

کد خبر 308160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.